Sinustako osa timanttista tiimiämme? Etsimme uutta somekoordinaattoria! Lue lisää ja hae nyt! →

Vaikuttajille

Haluatko vaikuttaa sinulle merkityksellisiin aiheisiin somessa ja toteuttaa myös kaupalliset yhteistyöt
arvopohjallesi uskollisesti? – Olet juuri oikeassa paikassa.

Liity mukaan Impact-yhteisöön! Tilaa vaikuttajaviesti

Merkityksellisiä yhteistöitä

PING Helsinki on arvopohjaisiin vaikuttajayhteistöihin ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen erikoistunut riippumaton vaikuttajamarkkinointitoimisto. Etsimme yhteistöihin alusta- ja verkostoriippumattomasti sekä arvopohjaisesti parhaiten sopivat vaikuttajat. Vaikuttajakartoituksissa hyödynnämme myös omaa, toimialallamme uniikkia PING Impact -työkaluamme.

Hae mukaan Ping Impact -yhteisöön!

Hae mukaan merkityksellisten yhteistyömahdollisuuksien PING Impactiin! 

Kartoitamme jatkuvasti uusiin projekteihin sopivia vaikuttajia PING Impact -yhteisöstä. Mikäli olet kiinnostunut yhteiskunnallisesta ja vastuullisesta vaikuttamisesta, täytäthän hakemuksen, jotta voimme esitellä sinut asiakkaillemme. Liittyminen ei vaadi aiempaa kokemusta yhteiskunnallisista kaupallisista yhteistöistä.

PINGSPIRATION

PING Ethics edistää vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttä

Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua. PING Ethics on sisällöntuottajien ja organisaatioiden yhteinen eettinen koodisto, jonka tavoitteena on edistää vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttä, luotettavuutta ja reiluutta. PING Ethics auttaa sinua myös kaupallisten sisältöjen tuottamisessa ja merkitsemisessä.

Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla ja yleisöä palvellen. Edellytämme kaikilta vaikuttajilta sitoutumista PING Ethics -koodiston periaatteisiin.

*Allekirjoittamalla PING Ethics -koodiston kerrot yleisöllesi, asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi olevasi sitoutunut edistämään avoimesti toteutettavaa vaikuttajamarkkinointia.

Feikkiä vai faktaa? Luotettavan somevaikuttajan kymmenen käskyä


  1. Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.
  2. Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.
  3. Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.
  4. Käytä luotettavia lähteitä.
  5. Tarkista faktat.
  6. Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.
  7. Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.
  8. Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen
  9. Korjaa virheesi.
  10. Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.
Luotettavan somevaikuttajan käsikirja

Tilaa vaikuttajaviesti

Odota hetki

Kiitos kun tilasit vaikuttajaviestin!

Heräsikö kysymyksiä tai ideoita?

Olemme täällä teitä varten!

Anni Maaninka
Soul of Influencer Relations
+358 40 751 0003
anni@pinghelsinki.fi