Merkityksellisiä yhteistöitä
Haluatko vaikuttaa sinulle merkityksellisiin aiheisiin somessa ja toteuttaa myös kaupalliset yhteistyöt arvopohjallesi uskollisesti? PING Helsinki on arvopohjaisiin vaikuttajayhteistöihin ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen erikoistunut riippumaton vaikuttajamarkkinointitoimisto. Etsimme yhteistöihin alusta- ja verkostoriippumattomasti sekä arvopohjaisesti parhaiten sopivat vaikuttajat. Vaikuttajakartoituksissa hyödynnämme myös omaa, toimialallamme uniikkia PING Impact -työkaluamme.
– Olet juuri oikeassa paikassa.



Hae mukaan Ping Impact -yhteisöön!
Kartoitamme jatkuvasti uusiin projekteihin sopivia vaikuttajia PING Impact -yhteisöstä. Mikäli olet kiinnostunut yhteiskunnallisesta ja vastuullisesta vaikuttamisesta, täytäthän hakemuksen, jotta voimme esitellä sinut asiakkaillemme. Liittyminen ei vaadi aiempaa kokemusta yhteiskunnallisista kaupallisista yhteistöistä.
Pingspiration

Vaikuttajamarkkinoinnin säännöt tarkentuivat KKV:n ohjeilla
Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) päivitetyt linjaukset sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointiin ovat…
Lue lisää
Impact manifesti – julistus vastuullisemman somen puolesta
Yhä suurempi osa yrityksistä ja organisaatioista on huomannut strategisen somevaikuttajaviestinnän…
Lue lisää
Somevaikuttaja: näin hyödynnät tekoälyä työssäsi
Tekoäly on tällä hetkellä kaikkien huulilla. Kuinka tekoäly taipuu vaikuttajan…
Lue lisääVaikuttajawebinaarit
Huolehdi vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyydestä
Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua. PING Helsinki on luonut jo vuonna 2016 sisällöntuottajien ja organisaatioiden yhteisen eettisen koodiston, jonka tavoitteena on edistää vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttä, luotettavuutta ja reiluutta.
Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla, yleisöä palvellen ja maailmaan positiivisesti vaikuttaen. Toteutamme kaikki yhteistyömme tätä periaatetta noudattaen.
Vuonna 2019 Kilpailu- ja kuluttajaviranomainen toteutti oman merkjintäohjeensa ensimmäisen tekemämme ohjeen pohjalta. KKV myös päivittää ohjeistusta. Edellytämme, että kaikki kanssamme yhteistyötä tekevät vaikuttajat ja yritykset sitoutuvat vaikuttajamarkkinoinnin sääntelyn noudattamiseen ja kaupallisten yhteistöiden avoimeen merkitsemiseen.


Feikkiä vai faktaa? Luotettavan somevaikuttajan kymmenen käskyä
- Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.
- Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.
- Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.
- Käytä luotettavia lähteitä.
- Tarkista faktat.
- Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.
- Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.
- Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen
- Korjaa virheesi.
- Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.