Kuinka herättää kohderyhmäsi kiinnostus somekanavaasi kohtaan? Miten saat aikaan aitoa vuorovaikutusta? Entä miten valjastat somekanavasi osaksi myyntiputkeasi?
PING Academyssa opit hyödyntämään sosiaalista mediaa työkaluna, jonka avulla sitoutat kohderyhmäsi ja lisäät myyntiä. Käytännönläheinen koulutus on täynnä konkreettisia esimerkkejä, jotka voi kopioida tai korjata jo heti koulutuksen jälkeen. Keskitymme valmennuksessa erityisesti Facebookin ja Instagramin tehokkaaseen hyödyntämiseen.
Valmennus perustuu PING Helsingin Inhimillisen markkinoinnin systeemiin, joka varmistaa että sisällöntuotanto ja myynti on aitoa auttamista, ei päälleliimattua markkinointia tai tuputtamista.
Torstaina 10.11.2022 klo 9-11. Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta.
Koulutus räätälöidään aina vastaamaan osallistujien tarpeita. Kerro siis alla, mitä sinä olet aina halunnut tietää sosiaalisen median mahdollisuuksista!
Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!
“Kokonaisuutena koulutus oli todella hyvä! Sain uusia ideoita markkinointiimme ja se on mielestäni onnistuneen koulutuksen merkki.”
”Mahtava koulutus, kiitos! Sain paljon konkreettisia vinkkejä, jotka otan käyttöön heti.”
Valmentajana toimivat PING Helsingin Soul of Success Micaela Rosenlew ja Influencer Matchmaker Jonna Valkeinen.
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
PING Academyn osallistujista 100% suosittelisi valmennusta kollegoilleen.
”Hyvä, että B2B esimerkkejä oli mukana. Kiitos myös kouluttajille kattavasta materiaalista, josta on varmasti hyötyä omassa työssäni!”
”Hyvä koulutus! Innostunut ja avoin ilmapiiri 🙂 ”
Koulutuksen hinta on 299 € + alv.
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.