Arvopohjaisen markkinoinnin ammattitapahtuma IMPACT Helsinki 24.5. Katso ohjelma! →

ILMOITTAUDU 17.1.23 PING Academyyn: Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class

16.06.2022
Yleinen

Sukellamme vaikuttajamarkkinoinnin syvään päätyyn, pureudumme strategisen vaikuttajayhteistyön onnistumisen elementteihin ja käymme läpi vaikuttajamarkkinoinnin nelikentän vuokratun, maksetun, oman ja ansaitun median ominaisuuksiin syventyen. Tarkastelemme monikanavaisen vaikuttajayhteistyön mahdollisuuksia konkreettisesti ja useiden case-esimerkkien valossa, joiden kautta pääset konkreettisesti näkemään erilaisten vaikuttajayhteistöiden toimenpiteitä ja tuloksia.

Ajankohta:

Tiistaina 17.1.2023 klo 9-11. Koulutus toteutetaan etänä Zoom-ohjelman kautta.

Tässä valmennuksessa:

Käsittelemme seuraavia teemoja inspiroivasti ja käytännönläheisesti:

* Miten strateginen ja pitkäjänteinen vaikuttajayhteistyö onnistuu?

* Eri kanavien mahdollisuudet ja rajoitteet vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta.

* Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi, tavoitteiden asettaminen ja relevanttien mittarien valinta ja hyödyntäminen.

* Miten vahvistaa yrityksen/organisaation ajatusjohtajuutta vaikuttajayhteistyön avulla?

* Miten toteuttaa vastuullisuusviestintää yhdessä vaikuttajien kanssa?

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:

Valmentajinamme toimivat vaikuttajamarkkinoinnin konkarit Sanna Suonpää ja Pinja Orre PING Helsingiltä.

”Tämä kokonaisuus oli loistava!”

”Valmennus auttoi minua hahmottamaan uusia asioita, joita voin heti hyödyntää omassa markkinoinnissamme!”

Koulutuksen hinta on 299 € + alv.

PING Helsinki

    Minua kiinnostaa: