Kirkas tavoite ja oikeat mittarit ovat avaimet tulokselliseen, jatkuvasti kehittyvään vaikuttajamarkkinoinnin tekemiseen, jossa tulokset ohjaavat seuraavia toimenpiteitä.
Valmennuksen jälkeen ymmärrät mm.
* Millaisia tavoitteita vaikuttajamarkkinoinnille kannattaa asettaa
* Mitkä ovat järkevät mittarit minkäkinlaiselle tavoitteelle
* Kuinka hyödyntää dataa vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
* Kuinka laskea vaikuttajamarkkinoinnin ROI
* Millaisia asioita vaikuttajamarkkinoinnin budjetoinnissa kannattaa ottaa huomioon
Kenelle?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Kouluttajista:
Valmentajinamme toimivat PING Helsingistä matchmaker ja projektipäällikkö Anni Maaninka sekä vaikuttajamarkkinoinnin strategi Micaela Rosenlew.
100% osallistujista suosittelisi PING Helsingin valmennuksia kollegoilleen.
”Hyvät konkreettiset caset, selkeä ja innostava esitystapa.”
”Todella hyvin rakennettu, mielenkiintoinen, selkeä ja käytännönläheinen esitys, suuret kiitokset! Sain paljon uutta ajateltavaa vaikuttajamarkkinointiin liittyen. Varmasti hyödynnän tämän koulutuksen oppeja työssäni! :)”
Koulutuksen hinta on 299 € + alv.
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.