PING Helsingin kasvujohtajaksi kokenut myynnin ja markkinoinnin asiantuntija Tuomo Meretniemi

PING Helsinki vahvistaa strategista ja kaupallista osaamistaan nimittämällä kasvujohtajakseen Tuomo Meretniemen sekä käynnistämällä Advisory Board toiminnan monialaisen asiantuntijajoukon kanssa. PING Helsinki vahvistaa näillä toimenpiteillä profiloitumistaan vastuullisen ja tuloksellisen vaikuttajahteistyön sekä monikanavaisten viestintäilmiöiden edelläkävijänä.

Tuomo Meretniemi, 48, on kokenut suurten muutosten ja unelmien johtaja. Hän toteutti suomalaisten lomaunelmia 15 vuoden ajan toimien mm. Aurinkomatkojen toimitusjohtajana. Meretniemi hyppää tehtävään suoraan koronan keskeyttämältä maailmanympäripurjehdukselta, jonka aikana hän on itse profiloitunut somevaikuttajaksi jakaen perheensä kokemuksia kymmenille tuhansille seuraajille eri somekanavissa.  

Nyt unelmoin siitä, että saan olla mukana tekemässä merkityksellistä työtä ja muuttamassa viestinnän ja markkinoinnin kenttää sellaiseen suuntaan, jossa viestintä on vastuullista ja henkilökohtaista, Meretniemi kuvailee.

Aidosti vaikuttavan viestinnän painopiste on viime vuosina siirtynyt voimakkaasti sosiaalisen median kanaviin, joissa luodaan tulevaisuuden voittajabrändit ja tehdään maailmasta parempi paikka vaikuttamalla yleisiin mielipiteisiin. Viesti liikuttaa ja vaikuttaa silloin, kun se tulee läheltä, hän jatkaa.

Somevaikuttajien kautta vastuullisesti toimivat yritykset ja organisaatiot saavat nyt äänensä kuuluviin voimallisemmin ja uskottavammin kuin koskaan aikaisemmin. Tässä muutoksessa haluan olla mukana. PING Helsinki on vaikuttajamarkkinoinnin ehdoton edelläkävijä Suomessa ja kasvaa nyt voimakkaasti. On mahtavaa päästä luotsaamaan PINGin kasvua ja auttamaan asiakkaitamme toteuttamaan omia unelmiaan, Meretniemi päättää.

PING Helsingin kasvua vahvistamaan on nimitetty myös oman alansa huipuista koostuva Advisory Board. Siihen on kutsuttu futuristi ja tietokirjailija Perttu Pölönen, media-alan asiantuntija, sisältöjohtaja Ilari Viippola, markkinointipäällikkö ja Vaikuttajamarkkinointi -kirjan kirjoittaja Misme Halonen sekä boardin vetäjäksi konsultti ja investori Jukka Hotta.

PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti katsoo tulevaan toiveikkaasti:

Viimeiset kolme vuotta olen luotsannut PING Helsingin kasvua yksinyrittäjänä ja nyt on juuri oikea hetki saada vahvistusta niin ydintiimiimme kuin myös laajentaa katselukulmaa alan ulkopuolisten osaajien ammattitaitoa hyödyntäen ja rohkeasti uutta innovoiden. 

Tuomo on täydellinen lisä tiimiimme ja uskon, että yhdessä pystymme viemään toimintamme kasvuyrityksenä aivan uudelle tasolle. Silloin kun haluamme tehdä jotain uutta ja mullistavaa, niin pitää rohkeasti katsoa oman hiekkalaatikkomme ulkopuolelle. On upeaa, että Advisory Board tuo nyt meille tätä ulkopuolista näkemystä. Yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset ja koronan tuoma epävarmuus osaltaan vielä korostavat näitä tarpeita: Kun mikään ei ole varmaa, niin kaikki on mahdollista, Lahti tiivistää.

Lisätiedot:

Tuomo Meretniemi, Head of Growth, PING Helsinki,  puh. 040 165 76 55,  tuomo@pinghelsinki.fi

Inna-Pirjetta Lahti, toimitusjohtaja, PING Helsinki, puh. 050 376 08 24, inna@pinghelsinki.fi

PING Helsinki on H2H-markkinoinnin ja strategisen vaikuttajayhteistyön kumppani, joka yhdistää vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n ja sosiaalisen median inhimillisen markkinoinnin keinoin. PING Helsinki kehittää vastuullista ja arvopohjaista vaikuttajayhteistyötä, tekee somevaikuttajatutkimusta ja ylläpitää kaikille avointa PING Ethics -koodistoa.

 

About the author

PING Helsinki on vaikuttajamediatoimisto, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta. PING Helsingin kautta vaikuttajayhteistyön suunnittelu on helppoa ja tuloksellista olipa kysymys H2H Strategiasta, vaikuttaja-analyysista, kampanjasta, konseptoinnista, kilpailusta tai elämyksistä. PING Helsinki pitää yllä kaikille avointa somevaikuttajien eettistä koodistoa ja tekee jatkuvaa vaikuttajamarkkinoinnin tutkimusta.

Related Posts