#HatullinenUnelmia – Fredrikson, Pinkku Pinsku ja A-Lapset kannustavat nuoria unelmoimaan rohkeasti

Suomen suurin ylioppilaslakkien valmistaja Fredrikson on aloittanut yhteistyön suosittujen somevaikuttajien kanssa. Fredriksonin uudet brändilähettiläät ovat Pinkku Pinskuna tunnettu tubettaja Pinja Sanaksenaho sekä A-Lapset YouTube-kanavasta tutut Roope Rannisto ja Joona Puhakka.

Yhteistyön tavoitteena on kannustaa nuoria unelmoimaan isosti ja tuoda perinteiden brändi lähelle tämän päivän nuoria. #HatullinenUnelmia -kampanjan luova konseptointi on PING Helsingin käsialaa, ja meillä on ilo toimia Fredriksonin kumppanina vuoden aikana.

– #Hatullinenunelmia -kampanjalla haluamme kannustaa suomalaisia nuoria unelmoimaan rohkeasti ja jakamaan unelmiaan toisilleen. Oma unelmamme on, että voimme myös tulevina vuosikymmeninä valmistaa perinteiset ylioppilaslakit käsityönä Suomessa ja olla jatkossakin mukana nuorten elämän arvokkaassa ja merkityksellisessä vaiheessa, kuvailee Fredriksonin toimitusjohtaja Anu Koskimäki.

– Uudenlainen markkinointiyhteistyö somevaikuttajien kanssa mahdollistaa suoran vuorovaikutuksen kohderyhmän kanssa ja nuorten tarpeiden huomioimisen myös tuote- ja palvelukehityksessämme, hän jatkaa.

Tubettajat unelmien roadtripillä Fredriksonin hattutehtaalle

Yhteistyö käynnistyi helmikuun alussa unelmien roadtripillä Sydän-Suomeen Viitasaaren hattutehtaalle, jossa Fredriksonin lakit valmistetaan kotimaisena käsityönä samaa valmistustapaa noudattaen, kuin toiminnan alkaessa vuonna 1887. Tubettajat pääsivät itse osallistumaan lakkien valmistukseen ja tuottivat sisältöä tehtaalta sekä omiin että Fredriksonin kanaviin. Pinkku Pinskun my day -video päivästä on katsottavissa täällä, A-Lasten video julkaistaan myöhemmin keväällä.

– Mulle ylioppilaaksi pääseminen on tosi tärkeä asia ja on tosi siistiä, että voin tehdä yhteistyötä kotimaisen brändin kanssa just omaan elämäntilanteeseeni liittyen, kuvailee Pinja.

– Me halutaan rohkaista meidän seuraajia tässä mahdollisuuksia täynnä olevassa maailmassa tavoittelemaan rohkeasti omia unelmiaan. Meillehän on käynyt just näin; nuorempana haaveilimme, että tubettamisesta tulisi meille ammatti ja tässä sitä nyt ollaan, myhäilevät Roope ja Joona.

Fredriksonin tavoitteena on, että nuoret rohkaisevat toinen toisiaan omilla esimerkeillään. #Hatullinenunelmia -tunnisteella jaettuja kuvia ja viestejä jaetaan säännöllisesti Fredriksonin somekanavissa. Ota siis seurantaan Fredriksonin Instagram-tili @fredriksonhats ja Facebook-sivu https://www.facebook.com/Fredriksonhats/.

 

About the author

PING Helsinki on vaikuttajamediatoimisto, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta. PING Helsingin kautta vaikuttajayhteistyön suunnittelu on helppoa ja tuloksellista olipa kysymys H2H Strategiasta, vaikuttaja-analyysista, kampanjasta, konseptoinnista, kilpailusta tai elämyksistä. PING Helsinki pitää yllä kaikille avointa somevaikuttajien eettistä koodistoa ja tekee jatkuvaa vaikuttajamarkkinoinnin tutkimusta.

Related Posts