Töölönlahdella sijaitseva Pikku-Finlandia on ainutlaatuinen kokous-, juhla- ja tapahtumapaikka, joka tarjoaa uniikit puitteet erilaisille tilaisuuksille. Kesäkauden ajaksi PING Helsinki sai vastuulleen tuottaa laadukasta sisältöä Pikku-Finlandian erilaisiin tarpeisiin, ja tavoitteena oli ensisijaisesti Pikku-Finlandian tunnettuuden kasvattaminen tuoden monipuoliset tapahtumat ja palvelut näkyväksi.
PING Helsinki toteutti sisältösarjat Finlandia-talon Instagram, Facebook ja LinkedIn kanaville. Sisältöjen oli tarkoitus lisätä tunnettuutta niin B2B- kuin B2C-kohderyhmissä sekä aktivoida yleisöä. B2B-yleisölle kohdennettuja sisältöjä tuettiin myös mainonnalla.
Sisältöjen pääteemana olivat Pikku-Finlandian kokouspaketti-tarjonta, kesän ja alkusyksyn tapahtumat sekä vastuullisuus. Toteutimme yhteensä 10 julkaisua, joista 3 oli videoformaatteja.
⭐️ Facebookin tavoittavuus nousi +101.5%
⭐️ Instagramin tavoittavuus nousi peräti +2,200%
⭐️ LinkedInin sitoutuneisuus nousi +148.8%
⭐️ Linkin klikkauksia Finlandia-talon sivustolle kertyi yhteensä jopa 1133 kpl
⭐️ Vastuullisuudesta kertovaa videota katsottiin LinkedInissä melkein 63 tuhatta kertaa
Lukujen valossa Finlandia-talon somepresenssi oli nousujohteinen myös haastavana kesäkautena. Tavoittavuus kaikissa kanavissa oli yhteensä reilu 317 000. Toisena tavoitteena oli myös saada yleisöä sitoutumaan sisältöihin, mikä onnistui linkin klikkauksien osalta erinomaisesti. Pitkäjänteisellä tekemisellä ja aktivoivien julkaisuiden jatkamisella saadaan myös kommenttikenttään enemmän keskustelua tulevaisuudessa. Mahtavaa oli kuitenkin huomata, että vastuullisuus toimi sisältöjen aiheena kaikista parhaiten.