Tutkimusraportti: Somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli 2020

02.06.2021
Yleinen

Tämä tietopaketti sisältää tulokset Somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli 2020 -tutkimuksesta sekä vaikuttajamarkkinoinnin pulssikyselystä.

Lataamalla tutkimusraportin, liityt uutiskirjeemme tilaajaksi ja saat inhimillisen markkinoinnin inspiraatiota sähköpostiisi toimitettuna kaksi kertaa kuussa sekä kutsut vaikuttajamarkkinoinnin kuumimpiin tapahtumiin ensimmäisten joukossa.

PING Helsinki

Teemme markkinointia ihmisiltä ihmisille. Olemme strategisen vaikuttajayhteistyön kumppani. Yhdistämme tuloksellisesti vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n ja sosiaalisen median. Autamme vastuullisia asiakkaitamme menestymään ja tekemään hyviä asioita rohkeasti.

    Minua kiinnostaa: