Vuoden 2021 johtava vaikuttajamarkkinoinnin teema on kokonaisvaltainen vastuullisuus sekä Social Impact -ajattelu.
PING Webinaarissa 14.1.2021 kuultiin inspiroivia puheenvuoroja ja opettavaisia case-esimerkkejä, miten yritykset sekä somevaikuttajat voivat toimia vastuullisemmin ja vaikuttaa myös yhteiskunnallisesti.
Webinaarissa mukana caset #100syytämatkaillaSuomessa, Syöpäsairaan läheisen kortit sekä Alkon #EiTippaVaanTapa -kampanja, jonka tarkoituksena oli herättää keskustelua vastuullisesta alkoholinkäytöstä.
Webinaarin päätti paneelikeskustelu, jossa käsiteltiin päivän teemaa somevaikuttajien näkökulmasta. Keskustelussa mukana Maiju Voutilainen, Hidasta Elämää -median perustaja Sanna Wikström ja Kalenterikarjunakin tunnettu Mikko Toiviainen.
Katso tallenne ja kommentoi, mitä ajatuksia Social Impact sinussa herättää?