Vaikuttajille. Viestijöille. Markkinoijille. Muutoksen tekijöille.
Impact Helsinki on markkinoinnin ja viestinnän ammattitapahtuma, joka kokoaa yhteen muutoksentekijät, jotka haluavat viestiä vastuullisuudesta avoimesti vuorovaikutteisessa mediaympäristössä. Tapahtuma ja livestream antavat työkaluja vaikuttavaan viestintään ja merkitykselliseen markkinointiin niin somessatoimiville vaikuttajille kuin yrityksille ja organisatioille.
Tapahtuman livestreamin ohjelmassa oli:
Johdanto: Markkinointi ja viestintä vastuullisuuden työkaluina
Inna-Pirjetta Lahti, PING Helsinki ja Riikka-Maria Lemminki Marketing Finland
Keynote: Vaikuttaja — arvopohjaisen viestinnän avaintekijä
Noora Shingler, somevaikuttaja ja toimittaja
Keynote: Vastuullinen markkinointi ei ole vain tiedottamista
Pia Polsa, markkinoinnin tutkija ja apulaisprofessori, Hanken
Case: Santun Seitan – Vastuullisuusmarkkinointi ilman faktoja on vastuutonta markkinointia
Co-founder ja Vastuullisuspäällikkö Elina Koskipahta, Infine Oy
Case: Representaatiolla merkitystä – DEI osana vastuullista markkinointia
Melina Korvenkontio, Miro Olsoni ja Niclas Kristiansson, Marmori Entertainment
Case Sos-Lapsikylä: Lapsuuden kannattelevat kohtaamiset muuttavat maailmaa
Anni Romu, viestintä- ja markkinointijohtaja, SOS-lapsikylä