Millainen on somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli? Miten kuluttajat suhtautuvat somevaikuttajiin, jotka rohkeasti ottavat kantaa? Entä miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää mainostajan silmin?
Ohjelma
Avauspuheenvuoro
Inna-Pirjetta Lahti, perustaja, PING Helsinki ja Varpu Pöyry, Strategi, PING Helsinki
Keynote: Somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli
Hanna Reinikainen, väitöskirjatutkija ja Pinja Orre, Soul of Inspiration & Communication, PING Helsinki
Case 1: #faktaakoronasta
Aapo Riihimäki, Viestintäasiantuntija, Valtioneuvoston kanslia
Case 2: Apuu.fi-chatin lanseeraus
Leena Poutanen, Viestintä- ja varainhankintajohtaja, SOS-Lapsikylä
Case 3: Verta, hikeä ja T-paitoja
Esa Kukkonen, Publishing Executive, Yle ja Matti Tiensuu, Director, Warner Bros.
Vaikuttajien Q&A: Vaikuttajien yhteiskunnallinen rooli vaikuttajan näkökulmasta
Emmi Nuorgam
Inari Fernandez
Joona Puhakka
Moderoija: Varpu Pöyry, Strategi, PING Helsinki