PING Helsinki tavoittaa yli 1500 vaikuttajaa Suomesta ja maailmalta. Emme edusta vain tiettyä vaikuttajajoukkoa, vaan toimintaamme ovat tervetulleita kaikki vaikuttajat – kaikista kanavista, kaikista verkostoista ja kaikilta toimialoilta!

Tarjoamme valmennusta, elämyksiä ja yhteistyötilaisuuksia niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Luomme mahdollisuuksia oman osaamisen kehittämiseen sekä kehitämme yhdessä vaikuttajamarkkinoinnin toimialaa. 

Tapahtumissamme vaikuttajat pääsevät kohtaamaan paitsi toisensa myös markkinointipäättäjät.

Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla ja yleisöä palvellen. Edellytämme kaikilta vaikuttajilta sitoutumista PING Ethics -koodiston periaatteisiin.

Vaikuttajakyselyn täyttämällä tilaat tapahtumakutsut ja vaikuttajaviestin, joka kertoo noin kerran kuussa uusimmat kuulumiset niin meiltä kuin kumppaneiltamme – for your eyes only!

Vaikuttajan työkalupakki

Oletko innokas sisällöntuottaja ja haluaisit kaupallistaa kanavasi, mutta et oikein tiedä mistä aloittaa? Mietityttääkö alan lainsäädäntö, mediakortin tekeminen tai sopimusasiat? Entä kuinka lähestyä mielenkiintoista yritystä yhteistyömielessä?

Hanki oma vaikuttajamarkkinoinnin työkalupakkisi, joka tukee ja auttaa sinua matkallasi ammattimaiseksi somevaikuttajaksi! 

Työkalupakkiin on koottu materiaaleja, jotka ohjaavat sinua vaikuttajamarkkinoinnin prosessissa aina mediakortin luomisesta ja yritysten kontaktoinnista loppuraporttiin saakka. Valmiit materiaalit toimivat hyvinä esimerkkipohjina, joita voit helposti kopioida ja muokata omiin tarpeisiisi sopiviksi.

Lue myös nämä

Vaikuttajamarkkinointi - mitä se on?

Mitä vaikuttajamarkkinointi on käytännössä?

Lue tästä tiivis tietopakettimme ja ota haltuun vaikuttajamarkkinoinnin perusteet!

 

PING Ethics auttaa kaupallisten yhteistöiden merkitsemisessä!

Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua.

PING Ethics auttaa sinua, kun tuotat kaupallista sisältöä omiin kanaviisi!

Luotettavan somevaikuttajan 10 käskyä

1. Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.

2. Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.

3. Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.

4. Käytä luotettavia lähteitä.

5. Tarkista faktat.

6. Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.

7. Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.

8. Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen.

9. Korjaa virheesi.

10. Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.