PING Helsinki tavoittaa lähes 2000 vaikuttajaa Suomesta ja maailmalta. Emme edusta vain tiettyä vaikuttajajoukkoa, vaan toimintaamme ovat tervetulleita kaikki vaikuttajat – kaikista kanavista, kaikista verkostoista ja kaikilta toimialoilta!

Tarjoamme valmennusta, elämyksiä ja yhteistyötilaisuuksia niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Luomme mahdollisuuksia oman osaamisen kehittämiseen sekä kehitämme yhdessä vaikuttajamarkkinoinnin toimialaa. 

Tapahtumissamme vaikuttajat pääsevät kohtaamaan paitsi toisensa myös markkinointipäättäjät.

Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla ja yleisöä palvellen. Edellytämme kaikilta vaikuttajilta sitoutumista PING Ethics -koodiston periaatteisiin.

Vaikuttajakyselyn täyttämällä tilaat tapahtumakutsut ja vaikuttajaviestin, joka kertoo noin kerran kuussa uusimmat kuulumiset niin meiltä kuin kumppaneiltamme – for your eyes only!

 

Vaikuttaja, tule mukaan.

Webinaari 24.3. - Luotettava someviestintä kriisitilanteessa

 

Tervetuloa Mediapoolin ja PING Helsingin järjestämään webinaariin ensi viikon tiistaina 24.3. klo 9-11. Webinaarin aiheena on vaikuttajien ja muiden somesisällöntuottajien vastuu ja rooli kriisitilanteesta viestimisessä.

Webinaarin tarkoituksena on antaa inspiraatiota ja työkaluja luotettavaan someviestintään. Aamupäivän aikana kuullaan puheenvuoroja alan asiantuntijoilta sekä tutustutaan Mediapoolin Luotettavan somevaikuttajan käsikirjan työkaluihin. 

Tilaisuuden päättää paneelikeskustelu, jossa mukana mm. Tiedenaiset-yhteisöstä tuttu Anni Saukkola sekä somevaikuttajien valmentaja ja manageri Emmi Lehtomaa.

Tervetuloa mukaan!

Luotettavan somevaikuttajan 10 käskyä

1. Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.

2. Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.

3. Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.

4. Käytä luotettavia lähteitä.

5. Tarkista faktat.

6. Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.

7. Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.

8. Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen.

9. Korjaa virheesi.

10. Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.

Vaikuttajamarkkinointi - mitä se on?

Mitä vaikuttajamarkkinointi on käytännössä?

Lue tästä tiivis tietopaketimme ja ota haltuun vaikuttajamarkkinoinnin perusteet!

 

PING Ethics auttaa kaupallisten yhteistöiden merkitsemisessä!

Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua.

PING Ethics auttaa sinua, kun tuotat kaupallista sisältöä omiin kanaviisi!