PING Helsinki tavoittaa lähes 2000 vaikuttajaa Suomesta ja maailmalta. Emme edusta vain tiettyä vaikuttajajoukkoa, vaan toimintaamme ovat tervetulleita kaikki vaikuttajat – kaikista kanavista, kaikista verkostoista ja kaikilta toimialoilta!

Tarjoamme valmennusta, elämyksiä ja yhteistyötilaisuuksia niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Luomme mahdollisuuksia oman osaamisen kehittämiseen sekä kehitämme yhdessä vaikuttajamarkkinoinnin toimialaa. 

Tapahtumissamme vaikuttajat pääsevät kohtaamaan paitsi toisensa myös markkinointipäättäjät.

Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla ja yleisöä palvellen. Edellytämme kaikilta vaikuttajilta sitoutumista PING Ethics -koodiston periaatteisiin.

Vaikuttajakyselyn täyttämällä tilaat tapahtumakutsut ja vaikuttajaviestin, joka kertoo noin kerran kuussa uusimmat kuulumiset niin meiltä kuin kumppaneiltamme – for your eyes only!

 

Vaikuttaja, tule mukaan.

Webinaari 6.5.: #faktaakoronasta - kauanko tää kestää ja miten sitä jaksaa?

 
Tervetuloa PING Webinaariin keskiviikkona 6.5. klo 9-11. Webinaarin teemana ovat suomalaisten terveys ja hyvinvointi sekä koronaviruksen tulevaisuus.
 
Puhujina Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen johtava asiantuntija Jussi Sane sekä ylilääkäri Tuula Hannila-Handelberg. THL:n asiantuntijoiden puheenvuorossa käsitellään ajankohtaista koronavirustilannetta ja virukselta suojautumista. Lisäksi kuulemme Suomen Mielenterveys – Mieli ry:n verkkokriisityön päällikön ja Sekasin -chatin bossladyn Satu Sutelaisen puheenvuoron henkisestä jaksamisesta.
 
Webinaarin päättää Q&A-henkinen paneeli, jossa jutellaan koronasta ja raskausajasta, koronan herättämistä kateuden ja yksinäisyyden tunteista ja koronasuorittamisesta. Keskustelussa ovat mukana hyvinvointibloggaaja ja toimittaja Inka Ikonenpsykoterapeutti ja kirjailija Emilia Kujala sekä tubettaja ja keskustelunherättäjä Maiju Voutilainen. Myös THL:n ja Mieli ry:n asiantuntijat osallistuvat keskusteluun. Sekä tietysti webinaarin yleisö – myös sinulla on siis mahdollisuus kysyä! Tässä tapahtumassa ei ole tyhmiä kysymyksiä.
 
Tervetuloa!

Luotettavan somevaikuttajan 10 käskyä

1. Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.

2. Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.

3. Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.

4. Käytä luotettavia lähteitä.

5. Tarkista faktat.

6. Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.

7. Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.

8. Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen.

9. Korjaa virheesi.

10. Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.

Vaikuttajamarkkinointi - mitä se on?

Mitä vaikuttajamarkkinointi on käytännössä?

Lue tästä tiivis tietopakettimme ja ota haltuun vaikuttajamarkkinoinnin perusteet!

 

PING Ethics auttaa kaupallisten yhteistöiden merkitsemisessä!

Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua.

PING Ethics auttaa sinua, kun tuotat kaupallista sisältöä omiin kanaviisi!  

 

Muista luotettavuus someviestinnässä!

Niin perinteisessä kuin sosiaalisessa mediassa liikkuu paljon tietoa ja erilaisia uutisia koronaviruksesta. Siksi on hyvä muistaa Mediapoolin julkaiseman Luotettavan somevaikuttajan käsikirjan opit, kuinka vastaantuleviin väitteisiin tulisi suhtautua, mistä tarkistaa faktat ja miten tunnistaa virheelliset uutiset.

Tutustu Luotettavan somevaikuttajan käsikirjaan osoitteessa somekäsikirja.fi

Käsikirja tarjoaa tietoa ja työkaluja erilaisten somesisältöjen luotettavuuden varmistamiseen: virheellisen tiedon tunnistamiseen, luotettavien lähteiden käyttöön ja faktojen tarkistamiseenLue lisää