Toteutamme toiveuusintana 13.10. PING Academy-etävalmennuksen: vaikuttajamarkkinoinnin Master Class Ilmoittaudu mukaan! →

Vaikuttajille

Muuta maailmaa kanssamme!

WIN – WIN – WIN – WIN

PING Helsinki toteuttaa vaikuttajayhteistyöt vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla, yleisöä palvellen ja maailmaa muuttaen. Toimintaamme ovat tervetulleita kaikki vaikuttajat – kaikista kanavista, kaikista verkostoista ja kaikilta toimialoilta. Vaikuttajaviestimme tavoittaa lähes 2000 vaikuttajaa Suomesta ja maailmalta.

Tarjoamme valmennusta, elämyksiä ja yhteistyötilaisuuksia niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Luomme mahdollisuuksia oman osaamisen kehittämiseen sekä kehitämme yhdessä vaikuttajamarkkinoinnin toimialaa.

Ideana kokonaisuus oli erittäin toimiva ja uskon, että seuraajille antoisa sisältöyhteistyö. Hyvin suunniteltu kampanjatoteutus!
Aina ilo toimia teistä jokaisen kanssa, niin mukavaa, joustavaa ja asiakaspalveluasenteista porukkaa. Iso Kiitos!
Koulutukset, paneelit, uutiskirje ja mielenkiintoiset kampanjat ovat olleet huippuja!
Liity vaikuttajaverkostoomme

VAIKUTTAJAN TYÖKALUPAKKI

Oletko innokas sisällöntuottaja ja haluaisit kaupallistaa kanavasi, mutta et oikein tiedä mistä aloittaa? Mietityttääkö alan lainsäädäntö, mediakortin tekeminen tai sopimusasiat? Entä kuinka lähestyä mielenkiintoista yritystä yhteistyömielessä?

Hanki oma vaikuttajamarkkinoinnin työkalupakkisi, joka tukee ja auttaa sinua matkallasi ammattimaiseksi somevaikuttajaksi! 

Työkalupakkiin on koottu materiaaleja, jotka ohjaavat sinua vaikuttajamarkkinoinnin prosessissa aina mediakortin luomisesta ja yritysten kontaktoinnista loppuraporttiin saakka. Valmiit materiaalit toimivat hyvinä esimerkkipohjina, joita voit helposti kopioida ja muokata omiin tarpeisiisi sopiviksi.

PING Ethics edistää vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttÄ

Vaikuttajamarkkinoinnin on tärkeää olla läpinäkyvää, luotettavaa ja reilua. PING Ethics on sisällöntuottajien ja organisaatioiden yhteinen eettinen koodisto, jonka tavoitteena on edistää vaikuttajamarkkinoinnin läpinäkyvyyttä, luotettavuutta ja reiluutta. PING Ethics auttaa sinua myös kaupallisten sisältöjen tuottamisessa ja merkitsemisessä.

Uskomme, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia. WIN-WIN-WIN -asetelmassa yhteistyötä tehdään vaikuttajan ehdoilla, yrityksen tavoitteilla ja yleisöä palvellen. Edellytämme kaikilta vaikuttajilta sitoutumista PING Ethics -koodiston periaatteisiin.

*Allekirjoittamalla PING Ethics -koodiston kerrot yleisöllesi, asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi olevasi sitoutunut edistämään avoimesti toteutettavaa vaikuttajamarkkinointia.

FEIKKIÄ VAI FAKTAA? LUOTETTAVAN SOMEVAIKUTTAJAN 10 KÄSKYÄ:


  1. Erottele selkeästi, mikä on oma mielipiteesi ja mikä on totta eli faktaa.
  2. Valitse aiheesi ja yhteistyökumppanisi huolella.
  3. Merkitse kaupalliset yhteistyöt selkeästi.
  4. Käytä luotettavia lähteitä.
  5. Tarkista faktat.
  6. Mieti kolme sekuntia ennen kuin jaat mitään.
  7. Tutustu koko sisältöön ennen kuin jaat sen.
  8. Arvioi ovatko kuvat aitoja tai onko niitä käsitelty totuutta muunnellen
  9. Korjaa virheesi.
  10. Raportoi tai ilmianna virheellinen tieto.
Luotettavan somevaikuttajan käsikirja

Heräsikö kysymyksiä tai ideoita?

Olemme täällä teitä varten!

Anni Maaninka
Soul of Influencer Relations
+358 40 751 0003
anni@pinghelsinki.fi