PING Helsingin podcast, eli Pingcast paneutuu vaikuttajamarkkinointiin trendien, ilmiöiden ja alan ammattilaisten kautta.

Pingcast on tarkoitettu niin vaikuttajille kuin vaikuttajamarkkinoinnista kiinnostuneille yrityksille. Sarjaaamme kuuntelemalla opit millaista on laadukas vaikuttajamarkkinointi, miten sitä mitataan ja minkälaisilla työkaluilla siinä onnistutaan.

Pingcastissa Inna-Pirjetta Lahti keskustelee niin tunnettujen suomalaisten eri kanavien vaikuttajien kanssa käyden läpi onnistuneita kampanjoita ja pohtien tulevaisuuden tärkeimpiä onnistumisen avaimia. Vieraana on yhtälailla myös yritysten edustajia, jotka ovat menestyneet vaikuttajamarkkinoinnin parissa.

5. Miten vaikuttajamarkkinoinnilla voidaan vahvistaa yleisön luottamusta brändiin?

Pingcastin 5. jaksossa vieraana Instagram-vaikuttaja ja matkabloggaaja Veera Papinoja, joka toimii myös sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijana. Keskustelemme luottamuksen rakentamisesta ja sen kaupallisesta hyödyntämisestä haasteineen. 

4. Miten tuottaa tuloksia laadukkaalla vaikuttajamarkkinoinnilla? Mistä yritys tunnistaa laadukkaan vaikuttajan?

Pingcastin 4. jakson vieraana Instagram-vaikuttajamarkkinointitoimisto Monochromen perustaja Emma Naumanen. Keskustelemme laadukkaasta vaikuttajamarkkinoinnista niin yrityksen, kuin vaikuttajan näkökulmasta.

3. Tunteet ja niiden vaikutus – kuinka sisältö synnyttää tunteita ja tekee vaikutuksen lukijaan?

Pingastin 3. jakson vieraana suosittu matkabloggaaja Anna-Katri, Adalmina’s Adventures-blogista. Anna-Katri on vasta hiljattain palannut maailmanympärimatkaltaan ja tänään keskustelemmekin hänen kanssaan vaikuttajamarkkinoinnista tunteiden keinoin. Miten synnyttää matkailuhaave kuluttajalle blogin kautta?

2. Kuinka digitalisaatio muuttaa työelämää, tapaamme kommunikoida ja tehdä bisnestä?

Pingcastin 2. jakson vieraana Suomen suurimman sisältötalo Vapan perustajaosakas Ida Hakola. Jaksossa käsittelemme muutosta; asiaa, joka on läsnä jokapäiväisessä tekemisessä. Mitä muutos tarkoittaa digitalisoituvassa työelämässä?

1. Mitä merkitsee laadukas sisältö tulevaisuuden vaikuttajamarkkinoinnissa?

Pingcastin 1. jaksossa on vieraana A-lehtien vaikuttajatoiminnasta vastaava Anna Kurkela-Vilén, joka jakaa kanssamme ajatuksia hyvän sisällön merkityksestä ja sen tekemisen haasteista. Mistä hyvän sisällön tunnistaa ja miten onnistutaan tuloksellisessa vaikuttajamarkkinoinnissa?