fbpx

PING Studio tuo yhteen sosiaalisen median vaikuttajat ja markkinointipäättäjät. PING Studio tarjoaa markkinointialan yrityksille mahdollisuuden kertoa osaamisestaan ja esitellä onnistuneita case-esimerkkejä.

Teemoitetuissa PING Studio -tapahtumissa kuullaan asiantuntijapuheenvuoro, opitaan onnistuneista sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin caseista ja haastatellaan ja haastetaan sisällöntuottajia.

Tarjolla tietenkin aamupalaa tai iltapäiväsnäksi ja iloista mieltä.

PING Studion kumppanina saat valmiiksi järjestetyn asiakastilaisuuden ja tavoitat markkinoinnista kiinnostuneen yleisön.

 

 

PING Studio: Kuka on vaikuttaja 2020-luvulla?

21.1.2020
Vaikuttajamarkkinointi monimuotoistuu ja uusia vaikuttajia ja vaikuttajayhteistyön muotoja syntyy jatkuvasti. Perinteisten some-vaikuttajien lisäksi myös esimerkiksi artistit ja urheilijat ovat lunastamassa paikkaansa vaikuttajina sponsoroinnin ja vaikuttajamarkkinoinnin raja-aitojen hämärtyessä.
 
Vuoden 2020 ensimmäisessä PING Studiossa sukellettiin uuden vuosikymmenen ilmiöihin inhimillisen markkinoinnin keinoin ja pohdittiin sitä, ketkä ovat siinä osallisina. Futuristi, säveltäjä ja kirjailija Perttu Pölönen pohjusti aihetta kertomalla inhimillisen vallankumouksen mukanaan tuomista tulevaisuuden taidoista ja siitä, miten ne liittyvät markkinointiin.
 
Konkreettisten ja ajankohtaisten case-esimerkkien avulla opimme, miten monin eri tavoin vaikuttajat voivat tuoda vaikuttajamarkkinointiin ja sisältötuotantoon arvoa ja näkemystä. Lopuksi kuulimme eri taustaisten vaikuttajien kokemuksia ja näkemyksiä Q&A paneelikeskustelussa.

PING Studio: Oikeaa sisältöä oikeisiin kanaviin

29.10.2019
Lokakuun PING Studiossa teemana oli monikanavaisuus. Videolle:n Tapio Haaja tarjoili voittavan videostrategian ainekset: Miten saada maksimaalinen hyöty irti videoista? Mitä tulee ottaa huomioon suunnitteluvaiheessa, jotta video tavoittaa oikean yleisön, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan
 
Ammattilaistubettajat huippusuositun Hydraulic Press Channelin takaa, Anni ja Lauri Vuohensilta, kertoivat omat vinkkinsä, kuinka hyödyntää sosiaalisen median kanavia menestyksekkään uran alustana. 

Hypementin Matti Vaininen kertoi EDM-duo STEREO:n tarinan ja työkalut brändin rakentamiseen.

Otavamedian Heini Korpela ja bloggaaja Minna Hirvonen esittelivät Otavamedian tekemän vaikuttajamarkkinoinnin trendiraportin mehukkaimmat löydökset: Miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää 2020-luvulla?

Mielenkiintoisessa paneelikeskustelussa tutut vaikuttajat vaihtoivat ajatuksia monikanavaisuudesta ja sisältöjen merkityksestä eri kanavissa.

 

PING Studio: Ihmiset ja ilmasto - Miten viestiä, valistaa ja vaikuttaa somessa?

17.9.2019

 

 

17.9.2019 järjestetyssä PING Studiossa tartuttiin aiheeseen, joka on tällä hetkellä ajankohtaisempi kuin koskaan. Mitä jokaisen meistä tulisi tietää ilmastovaikuttamisesta somessa? Miltä maailman kaukaisimmissa kolkissa näyttää tällä hetkellä? Mihin maailma on menossa? Mitä minä voin tehdä kestävämmän elintavan edistämiseksi – entä yritykset? 

Studion aluksi saimme kuulumisia maapallon reunoilta, kun löytöretkeilijä Pata Degerman kertoi meille uusimpia havaintojaan. Tämän jälkeen Studion kumppaniyritykset Vattenfall ja Sitra esittelivät meille vinkit ja ajankohtaiset case-esimerkit siitä, mitä yritykset ja vaikuttajat voivat tehdä ilmaston eteen. Ohjelman päätti tuttuun tapaan Q&A-osuus, jossa vaikuttajat pääsivät keskustelemaan iltapäivän teemasta.

Studio järjestettiin Sofia Future Farmin tiloissa Helsingin keskustan Torikortteleissa.