Sykkiikö sydämesi vaikuttajamarkkinoinnille? Haemme kahta uutta tekijää tiimiimme. LUE LISÄÄ JA HAE →

MITEN PING HELSINKI SAI ALKUNSA?

People. Interest. Networks. Gathering.

Keväällä 2014 istumme Uudenmaankadun Tapas baarissa kolmen yrittäjäkollegani (Aku Varamäki, Sanna Salovuori ja Marinella Himari) kanssa ja toteamme, että uusi toimiala on syntymässä.

Kaupallisia yhteistöitä on ryhdytty tekemään eri kanavissa, mutta mitään yhteisiä pelisääntöjä tai toimintatapoja ei ole. Päätämme perustaa tapahtuman, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta sekä yritysten markkinointipäättäjät, jotka haluavat hyödyntää tätä uutta markkinoinnin tapaa.

Viinilasillisen ääressä ideoimme nimeä; jotain lyhyttä, ytimekästä ja herättävää. Syntyy PING, jonka tavoitteena on tuoda yhteen ihmisiä (People), joilla on yhteiset kiinnostuksen kohteet (Interest), luomaan verkostoja (Networks) ja kohtaamaan toisensa (Gathering). PING Helsinki palvelee niin vaikuttajia kuin markkinointipäättäjiä ja mahdollistaa uuden toimialan kasvun ja kehittymisen. 

PING Helsinki on perustamisestaan alkaen ollut riippumaton, kaikille avoin toimija, joka on koonnut yhteen koko vaikuttajamarkkinoinnin kentän. Vuosien saatossa toimintamme on kuitenkin kehittynyt ja muuttanut muotoaan, kaiken ytimessä on kuitenkin alusta alkaen ollut vastuullisuus ja läpinäkyvyys sekä halu tehdä muutosta ympäröivään yhteiskuntaamme.

Keväällä 2021 olemme strategisen vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisin kumppani. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteet yhdistämällä vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n ja sosiaalisen median inhimillisen markkinoinnin keinoin.

Inhimillistämme viestintää, osallistamme vaikuttajia ja heidän seuraajiaan ja luomme monikanavaisia ilmiöitä yhdessä vastuullisten ja rohkeiden asiakkaidemme kanssa. 

Muutetaanko maailmaa yhdessä?

PING Helsingin perustaja, toimitusjohtaja ja Head of Inspiration

Kuinka voimme auttaa?

Tuomo Meretniemi

Head of Growth
+358 40 165 7655

    Minua kiinnostaa: