PING Helsinki, inhimillinen ja arvopohjainen vaikuttajamarkkinointi

Meidän tarinamme:

Kuinka PING Helsinki sai alkunsa?

Keväällä 2014 istumme Uudenmaankadun Tapas baarissa kolmen yrittäjäkollegani (Aku Varamäki, Sanna Salovuori ja Marinella Himari) kanssa ja toteamme, että uusi toimiala on syntymässä.

Kaupallisia yhteistöitä on ryhdytty tekemään eri kanavissa, mutta mitään yhteisiä pelisääntöjä tai toimintatapoja ei ole. Päätämme perustaa tapahtuman, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta sekä yritysten markkinointipäättäjät, jotka haluavat hyödyntää tätä uutta markkinoinnin tapaa.

Viinilasillisen ääressä ideoimme nimeä; jotain lyhyttä, ytimekästä ja herättävää. Syntyy PING, jonka tavoitteena on tuoda yhteen ihmisiä (People), joilla on yhteiset kiinnostuksen kohteet (Interest), luomaan verkostoja (Networks) ja kohtaamaan toisensa (Gathering). PING Helsinki palvelee niin vaikuttajia kuin markkinointipäättäjiä ja mahdollistaa uuden toimialan kasvun ja kehittymisen.

PING Helsinki on perustamisestaan alkaen ollut riippumaton, kaikille avoin toimija, joka on koonnut yhteen koko vaikuttajamarkkinoinnin kentän. Vuosien saatossa toimintamme on kuitenkin kehittynyt ja muuttanut muotoaan.

Elämyksellisten ja inspiroivien kohtaamisten mahdollistamisen lisäksi autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteet yhdistämällä vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n ja sosiaalisen median inhimillisen markkinoinnin keinoin.

Syksyllä 2020 palvelumme kattavat H2H-markkinoinnin strategiat, osallistavan palvelumuotoilun, ketterän tuotannon, inspiroivat valmennukset ja elämykselliset kohtaamiset.

Luodaanko yhdessä ilmiöitä?

-Inna-Pirjetta Lahti
PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja