Me PING Helsingissä uskomme, että oma asiantuntijuus on suurinta pääomaa. Siksi haluamme tarjota markkinointi- ja viestintäalan toimijoille mahdollisuuden päästä kasvattamaan omaa tietotaitoa vaikuttajamarkkinoinnin ja -yhteistyön parissa maan johtavien asiantuntijoiden opastuksella.

Tästä ajatuksesta sai alkunsa nyt lanseerattava PING Academy, joka ensi vaiheessa avaa markkinointipäättäjille niin B2C- kuin B2B -vaikuttajayhteistyön parhaat käytännöt. Yhteistyössä Bonfire Agencyn kanssa toteutettavat valmennukset starttaavat heti alkuvuodesta 2019!

 

Tule kuuntelemaan

Mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miksi se toimii?
Miten vaikuttajayhteistyöllä voidaan aidosti lisätä liiketoimintaa?
Miten tunnistaa, löytää ja sitouttaa oikeat vaikuttajat?
Miten rakentaa toimiva vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelma ja hyödyntää vaikuttajayhteistyön sisältöjä?
Miten toteuttaa vastuullista vaikuttajamarkkinointia?
Konkreettisia esimerkkejä tuloksellisista B2C ja B2B vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteistä.

 

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
 
Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Suomen johtavan vaikuttajasuhdetoimiston PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti sekä B2B vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen Bonfire Agencyn perustaja ja markkinointijohtaja Maria Sillanpää.
 
 
Osallistujien kommentteja:
 
“Erittäin hyvä yhdistelmä, paljon ajattelemisen aihetta ja käytännön esimerkkejä, loistavat kouluttajat!” – osallistuja 11/18
 
“Mielenkiintoinen aihe ja konkreettinen ja innostava puheenvuoro sai ideoimaan ja miettimään, miten itse voisi tätä kanavaa hyödyntää.” – osallistuja 11/18
 
“Todella monipuolisesti asiaa vaikuttajamarkkinoinnista” -osallistuja 11/18
 
“Erittäin hyvä koulutus. Kouluttajat toivat sekä perusasiasisältöä että hyviä casejä. Hienoa, että kummatkin näkökulmat B2C ja B2B oli mukana” – osallistuja 11/18
 
 
Valmentajien esittelyt
 
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, Founder PING Helsinki
 
Inna-Pirjetta Lahti
 
 
Inna-Pirjetta on Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja sekä taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä.

 

Kouluttajana Inna-Pirjetta tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä jo toteutuneista kampanjoista kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä.

 

Hänen perustamansa PING Festival on kasvanut kolmessa vuodessa Pohjois-Euroopan merkittävimmäksi vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtumaksi tuoden yhteen satoja vaikuttajia sekä vaikuttajamarkkinointia hyödyntäviä markkinointipäättäjiä.
PING Helsinki on myös alan yhteisen eettisen koodiston PING Ethicsin luoja. Vastuullisuus sekä vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus ja mitattavuus on vahvasti mukana kaikessa PING Helsingin tekemisessä.

 

PING Helsinki toteuttaa asiakkailleen vaikuttajamarkkinoinnin strategioita, vaikuttajasuhteiden hoitamista, tapahtumia sekä palvelumuotoilua hyödyntäen ainutlaatuisen laajaa kansainvälistä verkostoa.
Inna-Pirjetta on myös itse bloggaaja ja kirjoittaa Lapsiperheen matkat –blogia yhdessä sisarensa kanssa. Ennen ryhtymistään yrittäjäksi Inna-Pirjetta toimi 13 vuotta Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä vastaten mm. Matkamessuista, Lääkäripäivistä sekä Muotimessuista. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri.

 

Maria Sillanpää, Marketing Director, Co-Founder Bonfire Agency

 

Maria Sillanpää

 

Maria Sillanpää on B2B-vaikuttajamarkkinoinnin pioneeriyrityksen, Bonfire Agencyn markkinointijohtaja ja perustajaosakas. KTM Sillanpäällä on 10 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin tehtävistä sekä B2B- että B2C-yrityksissä.

 

Työnsä ja tutkimuksensa kautta Maria on saanut huomata, että tuloksellista markkinointia tehdään someaikana ihmisten ja vaikuttajien, ei niinkään yritysbrändien kautta ja siksi hän haluaa koulutuksissaan tarjota konkreettisia esimerkkejä siitä, kuinka markkinointipäättäjät voivat tehdä entistä toimivampaa markkinointia vaikuttajayhteistöiden avulla.
 
 
Tarkempaa tietoa koulutuksen sisällöstä sekä monta hyvää syytä osallistua voit lukea artikkelistamme!