Me PING Helsingissä uskomme, että oma asiantuntijuus on suurinta pääomaa. Siksi haluamme tarjota markkinointi- ja viestintäalan toimijoille mahdollisuuden päästä kasvattamaan omaa tietotaitoa vaikuttajamarkkinoinnin ja -yhteistyön parissa maan johtavien asiantuntijoiden opastuksella.

Tästä ajatuksesta sai alkunsa alkuvuodesta 2019 lanseerattu PING Academy, joka ensi vaiheessa avaa markkinointipäättäjille niin B2C- kuin B2B -vaikuttajayhteistyön parhaat käytännöt. Yhteistyössä kumppaniyritystemme kanssa toteutettavat valmennukset starttasivat helmikuussa 2019 ja saivat huippuarviot osallistujilta.

Tule mukaan torstaina 6.6. klo 13-17! 

Seuraava mahdollisuus osallistua koulutukseen on 6.6.2019, kun valmennamme, kuinka valita oikeat vaikuttajat yritykselle. Käytännönläheinen koulutus pidetään Sofia Future Farmilla, Helsingin ydinkeskustassa. 
 
Tiedätkö, mitä asioita sinun tulee ottaa huomioon, kun valitset vaikuttajaa kampanjaan tai yrityksellesi?
Timanttinen, aidosti yhteisiin arvoihin perustuva vaikuttaja-match on avain onnistuneeseen yhteistyöhön.
Valmennuksen opeilla varmistut siitä, että todella teet yhteistyötä oikeiden vaikuttajien kanssa. 
 

Valmennus tarjoaa sinulle:

* Viimeisimmän tutkimustiedon vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelun pohjaksi
* Konkreettisen roadmapin onnistuneen vaikuttajayhteistyön toteuttamiseen
* Päivitetyt ohjeet kaupallisten yhteistöiden merkitsemiseen
* Vaikutttajayhteistyön valinnan kriteeristön
* Näkökulman vaikuttajan arkeen ja analytiikkaan
* Vaikuttajayhteistyön tärkeimmät mittarit ja työkalut niiden hyödyntämisen 
 
Valmennuksen osallistujat saavat käyttöönsä konkreettisia työkaluja vaikuttajayhteistyön suunnitteluun ja toteuttamiseen mm. brief-pohja ja yhteistyön suunnittelun checklist.
Käymme läpi myös vaikuttajayhteistyön yleisimmät virheet ja niiden välttämisen sekä toimialan haasteet mm. feikkitilit ja botit.
Tule mukaan PING Academyn käytännönläheiseen valmennukseen oppimaan, kuinka mahdollistat tuloksellisen yhteistyön! 
 

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
 
Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Suomen johtavan vaikuttajasuhdetoimiston PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti sekä Her Finland -blogia luotsaava Varpu Pöyry.
 
 
PING Academyn osallistujista 100% suosittelisi valmennusta kollegoilleen:
 
Kokonaisuutena koulutus oli todella hyvä! Sain uusia ideoita markkinointiimme ja se on mielestäni onnistuneen koulutuksen merkki.” – osallistuja 02/2019
 
Hyvä, että B2B esimerkkejä oli mukana. Kiitos myös kouluttajille kattavasta materiaalista, josta on varmasti hyötyä omassa työssäni!” -osallistuja 02/2019
 
Mielestäni kummankin osio oli selkeä ja sisältö mielenkiintoista. Kiva, että tutkimustietoa oli kohtuu paljon, koska mielipiteet ovat vain mielipiteitä!” – osallistuja 02/2019
 
”Workshop-tyyppisen työskentelyn yhdistäminen alustuksen/teoriaosuuden perään on loistava idea.” -osallistuja 02/2019
 
 

Valmentajina vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijät

 
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, Founder PING Helsinki
 
Inna-Pirjetta Lahti
 
 
Inna-Pirjetta on Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja sekä taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä.
 
Kouluttajana Inna-Pirjetta tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä jo toteutuneista kampanjoista kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä.
 
Hänen perustamansa PING Festival on kasvanut kolmessa vuodessa Pohjois-Euroopan merkittävimmäksi vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtumaksi tuoden yhteen satoja vaikuttajia sekä vaikuttajamarkkinointia hyödyntäviä markkinointipäättäjiä.
 
PING Helsinki on myös alan yhteisen eettisen koodiston PING Ethicsin luoja. Vastuullisuus sekä vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus ja mitattavuus on vahvasti mukana kaikessa PING Helsingin tekemisessä.
 
PING Helsinki toteuttaa asiakkailleen vaikuttajamarkkinoinnin strategioita, vaikuttajasuhteiden hoitamista, tapahtumia sekä palvelumuotoilua hyödyntäen ainutlaatuisen laajaa kansainvälistä verkostoa.
Inna-Pirjetta on myös itse bloggaaja ja kirjoittaa Lapsiperheen matkat –blogia yhdessä sisarensa kanssa.
 
Ennen ryhtymistään yrittäjäksi Inna-Pirjetta toimi 13 vuotta Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä vastaten mm. Matkamessuista, Lääkäripäivistä sekä Muotimessuista. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri.

 

Varpu Pöyry, DI, Her Finland

Varpu Pöyry Her Finland
Varpu Pöyry

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Varpu Pöyry luotsaa kansainvälistä Her Finland-blogia, jonka social reach on yli 1,1 miljoona ihmistä kuussa. Her Finland-sivustolla ammattimainen sisällöntuotanto ja digitaaliset tuotteet yhdistyvät aitoon, henkilökohtaiseen asiakaskokemukseen.

 

Tuotantotalouden diplomi-insinööri Varpu on työskennellyt monipuolisesti eri esimies- ja asiantuntija tehtävissä B2C-puolella yhdeksän vuotta. Hänellä on vahvat näytöt digitaalisen markkinoinnin teknisten ulottuvuuksien tuloksekkaasta hyödyntämisestä.

 

Miksi kannattaa osallistua koulutukseen? Lue monta hyvää syytä artikkelistamme!