fbpx

Me PING Helsingissä uskomme, että oma asiantuntijuus on suurinta pääomaa. Siksi haluamme tarjota markkinointi- ja viestintäalan toimijoille mahdollisuuden päästä kasvattamaan omaa tietotaitoa vaikuttajamarkkinoinnin ja -yhteistyön parissa maan johtavien asiantuntijoiden opastuksella.

Tästä ajatuksesta sai alkunsa alkuvuodesta 2019 lanseerattu PING Academy, joka ensi vaiheessa avaa markkinointipäättäjille niin B2C- kuin B2B -vaikuttajayhteistyön parhaat käytännöt. Yhteistyössä kumppaniyritystemme kanssa toteutettavat valmennukset starttasivat helmikuussa 2019 ja saivat huippuarviot osallistujilta.

Tule mukaan syksyn 2019 koulutuksiin! 

Seuraava mahdollisuus osallistua koulutukseen on syksyllä 2019, kun aloitamme neljän valmennuksen sarjan, joka johdattelee osallistujat vaikuttajamarkkinoinnin saloihin. Käytännönläheiset koulutukset pidetään Sofia Future Farmilla, Helsingin ydinkeskustassa. 
 
Syksyn 2019 koulutuskalenterimme näyttää tältä:
 
To 5.9. 8:30-12:30 Vaikuttajamarkkinoinnin ABC
    PING Helsinki & Bonfire Agency
 
To 3.10. 8:30-12:30 Vaikuttajamarkkinoinnin strateginen suunnittelu
    PING Helsingin asiantuntijat Inna-Pirjetta Lahden johdolla 
 
To 7.11. 8:30-12:30 Vaikuttajan valinta
    Inna-Pirjetta & Varpu Pöyry
 
Ti 3.12. 8:30-12:30 Vaikuttajasisältöjen hyödyntäminen
    Inna-Pirjetta & Veera Papinoja
 
Rakensimme PING Academystä nelipäiväisen kokonaisuuden, jossa jokainen osa tukee edellisissä opittuja asioita – mutta samalla toimii itsenäisenä kokonaisuutena. Näin ollen voit ilmoittautua joko koko Academyyn tai yksittäisiin osioihin – takaamme, että saat nostettua osaamisesi aivan uudelle tasolle molempien vaihtoehtojen myötä.

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
 
Koulutuksen asiantuntijoina toimivat Suomen johtavan vaikuttajasuhdetoimiston PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti sekä muut vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijat Suomesta.
 
 
PING Academyn osallistujista 100% suosittelisi valmennusta kollegoilleen:
 
Kokonaisuutena koulutus oli todella hyvä! Sain uusia ideoita markkinointiimme ja se on mielestäni onnistuneen koulutuksen merkki.” – osallistuja 02/2019
 
Hyvä, että B2B esimerkkejä oli mukana. Kiitos myös kouluttajille kattavasta materiaalista, josta on varmasti hyötyä omassa työssäni!” -osallistuja 02/2019
 
Mielestäni kummankin osio oli selkeä ja sisältö mielenkiintoista. Kiva, että tutkimustietoa oli kohtuu paljon, koska mielipiteet ovat vain mielipiteitä!” – osallistuja 02/2019
 
”Workshop-tyyppisen työskentelyn yhdistäminen alustuksen/teoriaosuuden perään on loistava idea.” -osallistuja 02/2019
 
 

Valmentajina vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijät

 
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, Founder PING Helsinki
 
Inna-Pirjetta Lahti
 
 
Inna-Pirjetta on Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja sekä taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä.
 
Kouluttajana Inna-Pirjetta tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä jo toteutuneista kampanjoista kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä.
 
Hänen perustamansa PING Festival on kasvanut kolmessa vuodessa Pohjois-Euroopan merkittävimmäksi vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtumaksi tuoden yhteen satoja vaikuttajia sekä vaikuttajamarkkinointia hyödyntäviä markkinointipäättäjiä.
 
PING Helsinki on myös alan yhteisen eettisen koodiston PING Ethicsin luoja. Vastuullisuus sekä vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus ja mitattavuus on vahvasti mukana kaikessa PING Helsingin tekemisessä.
 
PING Helsinki toteuttaa asiakkailleen vaikuttajamarkkinoinnin strategioita, vaikuttajasuhteiden hoitamista, tapahtumia sekä palvelumuotoilua hyödyntäen ainutlaatuisen laajaa kansainvälistä verkostoa.
Inna-Pirjetta on myös itse bloggaaja ja kirjoittaa Lapsiperheen matkat –blogia yhdessä sisarensa kanssa.
 
Ennen ryhtymistään yrittäjäksi Inna-Pirjetta toimi 13 vuotta Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä vastaten mm. Matkamessuista, Lääkäripäivistä sekä Muotimessuista. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri.