#korvaisitko huonot treffit tai rikkoutuneen iPhonen?

Milloin olisit tarvinnut vakuutusta huonon onnen varalle?

Kerro oma tarinasi twitterissä tai Instagramissa käyttäen hashtagia #korvaisitko ja tägäämällä @fairturva. 19.12.2016 mennessä jaettujen tarinoiden kesken arvotaan kaksi iPhone 7 -puhelinta.

Korvaisko FAIR? – Jaa tarinasi ja voita puhelin

Näin osallistut:

  1. Milloin olisit tarvinnut vakuutusta huonon onnen varalle? Menikö taas niinkuin siellä kuuluisassa Strömsössä? Pilasiko viereinen pikkujouluporukka ensitreffit tai kadotitko lomaromanssin lentokentälle?
  2. Kerro tarinasi somessa ja voit voittaa iPhone 7 -puhelimen!
  3. Twiittaa huono-onninen tarinasi ja/tai jaa Instagramissa huonoon tuuriisi liittyvä kuva viimeistään 19.12.2016.
  4. Käytä hashtagia #korvaisitko JA tagaa postaukseen uusi vertaisvakuutussovellus @FairTurva
  5. Tee postaus 19.12.2016 mennessä
  6. Halutessasi lataa ilmainen FairApp täältä ja tutustu uuteen vertaisvakuutuspalveluun, jossa voi ihan oikeasti saada rahallista korvausta pieleen menneistä treffeistä, lasten kiukuttelusta tai sateisesta lomaviikosta.

Säännöt lyhyesti:
Kilpailuun voi osallistua Twitterissä ja Instagramissa käyttämällä aihetunnistetta #korvaisitko ja merkitsemällä julkaisuun @Fairturva. Huomioithan, että osallistuaksesi kanaviesi yksityisyysasetusten tulee olla julkinen. Aihetunnisteella (#korvaisitko) jaettuja tarinoita voidaan jakaa myös Fairin, Soneran ja PING Helsingin digitaalisissa kanavissa. Yritysten edustajista koostuva tuomaristo valitsee osallistujien joukosta kaksi voittajaa, jotka voittavat iPhone 7 -puhelimet. Kilpailuaika 30.11.2016 klo 12.10 – 19.12.2016 klo 23.59. Voittajille ilmoitetaan viimeistään 21.12.2016 henkilökohtaisesti.

Yksityiskohtaisemmat säännöt ja PING Helsingin rekisteriseloste täällä.

 

Related posts:

About the author

PING Helsinki on vaikuttajamediatoimisto, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta. PING Helsingin kautta vaikuttajayhteistyön suunnittelu on helppoa ja tuloksellista olipa kysymys H2H Strategiasta, vaikuttaja-analyysista, kampanjasta, konseptoinnista, kilpailusta tai elämyksistä. PING Helsinki pitää yllä kaikille avointa somevaikuttajien eettistä koodistoa ja tekee jatkuvaa vaikuttajamarkkinoinnin tutkimusta.
4 Responses
  1. henna aittomäki

    sillon kun koira söi silmälasit,tai kun puhelin tippui vessanpönttöön ja kastui vesisaaateessa työmatkalla,puhumattakaan baarireissusta saatuani tyrmäystippoja ja puhelin edelleen niillä teillä.ja tämä on TOTTA

  2. jarno ranta

    kun puhelin kastui moottoripyöräillessä vaikka käännyin kotiin heti kun alkoi ripsiä