Kauppakeskus AINOA valitsi somekumppanikseen PING Helsingin 

28.11.2024 - PING Helsinki

(Ylhäällä vasemmalta) Kauppakeskus AINOAn kauppakeskusjohtaja Marja-Liisa Finska, PING Helsingin yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja somen asiantuntija Saranda Dedolli, PING Helsingin Senior Strategi Sanna Suonpää, AINOAn markkinointipäällikkö Ria Leppävuori.

Kauppakeskus AINOA ja arvopohjaiseen markkinointiin sekä yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen erikoistunut some- ja vaikuttajamarkkinointitoimisto PING Helsinki ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyö pitää sisällään AINOAn somen strategisen kehittämisen, somesisällöntuotannon ja -manageroinnin sekä vaikuttajamarkkinoinnin. 

Yhteistyön tavoitteina on saada AINOAn some tukemaan vahvemmin kauppakeskuksen liiketoiminnan tavoitteita, brändiä sekä arvomaailmaa. Yhteistyö käynnistyi somestrategialla ja sisältökonseptoinnilla. Loppuvuoden ja ensi vuoden aikana yhteistyö syvenee sisällöntuotannosta vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteisiin sekä vielä aiempaa fokusoidummin TikTokin kasvattamiseen. 

“PING Helsinki oli meille toimistona arvopohjainen valinta. Koemme, että he pystyvät tuomaan sometekemiseemme paitsi uudenlaista lähestyttävyyttä, myös syvyyttä ja vaikuttavuutta meille tärkeissä teemoissa,” toteaa AINOan markkinointipäällikkö Ria Leppävuori. 

AINOAn tavoitteena on vahvistaa markkina-asemaansa parhaan palvelun kauppakeskuksena ja alueen yhteenkokoavana voimana.

“AINOAssa yhteisöstä huolehtiminen sekä ihmisten ja asiakkaiden kohtaaminen yhdenvertaisina on tärkeä pohja tuloksellisuudelle. Tämä huolehtiminen ulottuu meillä myös yhteisöön seinien ulkopuolella – Tapiolan alueen toimijoihin, asukkaisiin, kaupunkiin ja kulttuuriin toteuttaen arvoamme hyväntahtoisuus.”

“Haluamme myös olla maailman ensimmäinen kiusaamisvapaa kauppakeskus – koulutamme henkilökuntaamme puuttumaan kiusaamistilanteisiin. Haluamme tarjota viihtyisän ja turvallisen tilan ihan kaikille”, Leppävuori summaa.

Kymmenenvuotias AINOA on kasvanut Tapiolan honkien helmoissa uniikiksi, yli sadan rakkaudella rakennetun erikoisliikkeen, ravintolan ja kahvilan yhdistelmäksi. Vuonna 2022 AINOA:ssa vieraili 8,7 miljoonaa kävijää ja myyntikin kipusi 22 %, noin 207 miljoonaan euroon. AINOA on sydämeltään suuri kauppakeskus, jonka omistaa kotimainen Lähitapiolan Keskustakiinteistöt Oy.

PING Helsinki on arvopohjaiseen markkinointiin sekä yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen erikoistunut some- ja vaikuttajamarkkinointitoimisto. Yrityksen missiona on muuttaa maailmaa kestävämmäksi vuorovaikutteisella viestinnällä ja merkityksellisellä markkinoinnilla. 

(Ylhäällä vasemmalta) Kauppakeskus AINOAn kauppakeskusjohtaja Marja-Liisa Finska, PING Helsingin yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja somen asiantuntija Saranda Dedolli, PING Helsingin Senior Strategi Sanna Suonpää, AINOAn markkinointipäällikkö Ria Leppävuori.

👉 Olisko teillä tarvetta arvopohjaiselle somekumppanille? Ota yhteyttä PING Helsingin Annaan ja jutellaan lisää!

PING Helsinki

    Minua kiinnostaa: