fbpx
case reima 75 vuotta

Case: Reima 75 vuotta – elämyksiä luonnon helmassa

Ikoninen lastenvaatemerkki Reima kutsui joukon vaikuttajia ja heidän lapsiaan juhlistamaan Reiman 75-vuotissyntymäpäiviä Espooseen Nokkalan Majakalle. 

Kouluikäisten lasten tapahtuma käynnistyi maittavalla päivällisellä upeassa merimaisemassa. Ruokailun lomassa Reima-mummo kertoi lapsille (ja heidän vaikuttajavanhemmilleen) Reiman historiasta, nykypäivästä ja tulevaisuuden uusista tuulista.

Vatsat täynnä ja uusiin Reiman syystakkeihin sonnustautuneena iloinen joukko retkeilijöitä siirtyi vesibussilla Espoon edustalla sijaitsevaan Isoon Vasikkasaareen, missä ilta kului mukavasti luonnon helmassa. Lapset kiersivät tehtävärasteja, joissa päästiin soutamaan, pelaamaan tervapataa, sytyttämään nuotio sekä tunnistamaan kasveja. 

Tapahtuman tavoitteena oli tuoda esille Reiman arvot ja missio yhdistämällä ne osaksi tehtävärasteja.

“Reima on tehty liikkumista varten. Elämyksiin ulkona, sisällä ja siinä välilläkin, vuoden jokaisena päivänä.”

Tavoitteena oli luoda elämyksellinen tapahtuma kouluikäisille lapsille vanhempineen. Tapahtumassa liikuttiin urbaanissa luonnossa ja päästiin kokemaan elämyksiä yhdessä vanhempien kanssa.  

reima vaikuttajatapahtuma

Mitä tapahtumalla saavutettiin?

Syksyinen ilta oli kokonaisuudessaan menestys ja mikä tärkeintä, vieraat viihtyivät hyvin ja erityisesti lapset nauttivat suuresta seikkailustaan. 

“Tapahtuma oli todella onnistunut, oli mahtava nähdä, kuinka iloiseksi lapset tulivat kaikista kivoista aktiviteeteista. Tapahtuman suunnittelu ja järjestäminen yhteistyökumppaneiden kanssa sujui helposti.” Marjo Monto, Content Lead, Reima

Tapahtuman hashtagilla #reima75 julkaistut postaukset saavuttivat juhlapäivänä ja heti sen jälkeen lähes 100 000 näyttökertaa. Vaikuttajien julkaisuilla tavoitettiin erityisesti vanhempia, jotka tekevät päätöksiä lastenvaatehankintoihin liittyen. 

“Aivan ihana ilta 🙏🏻 Kiitos kuuluu @reimafinland @visitespoo @pinghelsinki Tämän päivän aktiviteetit oli hyvä muistutus siitä kuinka virkistävää luonnossa ja metsässä liikkuminen on ja kuinka paljon se vaikuttaa hyvinvointiin.” 

“Kovin harvoin tehdään asioita kahdestaan Aapon kanssa. Eilen pääsimme Reiman järjestämälle luontoseikkailulle Espoon saaristoon ja se oli täydellinen reissu, jota muisteltiin heti ensimmäiseksi aamulla. Aapo pääsi sytyttämään ensimmäistä kertaa koskaan tulitikun ja sillä nuotion, etsimään luonnosta kasveja jotka tunnistaa, soutamaan (myös ensimmäinen kerta) ja toki mahtavinta oli vesibussi! Spot on tapahtuma lapsille — tämmösiä lisää! 💜🙌🏼”

PING Helsingin rooli yhteistyössä

PING Helsinki oli mukana luomassa vaikuttajien ja heidän lastensa ikimuistoista tapahtumaa konseptoimalla tapahtuman Reiman 75-vuotisteeman ympärille. PING Helsinki koordinoi tapahtuman, yhteistyökumppanit ja ohjelman yhdessä Reiman kanssa. 

Vaikuttajakartoituksen perusteella valittiin Reiman brändiin sopivat vaikuttajat, joilla oli kouluikäisiä lapsia. Myös koko tapahtumaviestintä kutsuprosessia myöten tapahtui PING Helsingin toimesta.

Tapahtuman kumppaneina toimivat Visit Espoo ja Nokkalan Majakka.

About the author

PING Helsinki on vaikuttajamediatoimisto, joka tuo yhteen vaikuttajat eri kanavista ja kaikilta toimialoilta. PING Helsingin kautta vaikuttajayhteistyön suunnittelu on helppoa ja tuloksellista olipa kysymys H2H Strategiasta, vaikuttaja-analyysista, kampanjasta, konseptoinnista, kilpailusta tai elämyksistä. PING Helsinki pitää yllä kaikille avointa somevaikuttajien eettistä koodistoa ja tekee jatkuvaa vaikuttajamarkkinoinnin tutkimusta.