#korvaisitko huonot treffit tai rikkoutuneen iPhonen?

Milloin olisit tarvinnut vakuutusta huonon onnen varalle? Kerro oma tarinasi twitterissä tai Instagramissa käyttäen hashtagia #korvaisitko ja tägäämällä @fairturva. 19.12.2016 mennessä jaettujen tarinoiden kesken arvotaan kaksi iPhone 7 -puhelinta. Korvaisko FAIR? – Jaa tarinasi ja voita puhelin Näin osallistut: Milloin olisit tarvinnut vakuutusta huonon onnen varalle? Menikö taas niinkuin siellä kuuluisassa Strömsössä? Pilasiko viereinen pikkujouluporukka...
Read More

Elämystakuu – voidaanko me nyt sellaista mennä lupaamaan?

Mistä hyvä tunnelma syntyy? Voiko elämyksen taata? Näitä asioita olemme miettineet PING Helsinki -tapahtumien lisääntyessä ja uusia juonia punoessamme. Onnistunutta tunnelmaa ei voi napin painalluksella tilata, mutta tapahtuman tekijöinä meillä on mahdollisuus ja velvollisuus varmistaa sen aikaansaaminen. Puhutaan Customer Experience Managementista, elämysten hallinnasta.
Read More

Vaikuttajamarkkinointi kaipaa rohkeaa keskustelua, avoimia mokia ja uusia mittareita

Ensimmäisessa PING Helsinki Studiossa sukellettiin vaikuttajamarkkinoinnin tuloksiin ja sen tulevaisuuteen. Iltapäivä nosti kuumia kysymyksiä ilmaan: miksei onnistuneiden vaikuttajamarkkinoinnin case-esimerkkien dataa ja tuloksia avata koskaan täysin avoimesti? Eikö ole olemassa yrityksiä, jotka antaisivat luvan käydä läpi rehellisesti ja läpinäkyvästi kampanjan kulkua ja vaikuttavuutta?
Read More

Guru vinkkaa: Heavyweight – milloin elämäsi muuttui?

Etsitkö seuraa lenkille tai tekemistä työmatkalle? Tällä hetkellä inspiroivinta podcastia tekee humoristi ja radiopersoona Jonathan Goldstein. Jonathan Goldstein vie tavalliset ihmiset ajassa taaksepäin tilanteeseen, jossa jokin muuttui. Muuttiko ensirakkaus minua? Mitä jos olisin avannut oven? Miksei Moby palauttanut lainaamiani levyjä?
Read More

Mitä on vaikuttajamarkkinointi?

Vaikuttajamarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa yrityksen kannalta keskeiset kohderyhmät ja vaikuttaa heidän asenteisiinsa, tietoihinsa tai ostokäyttäytymiseensä. Vaikuttajamarkkinoinnissa etsitään yrityksen arvojen ja kohderyhmien kannalta oikeita vaikuttajia, joiden kautta ja avulla kerrotaan yleisöä aidosti kiinnostavia tarinoita.
Read More

Voiko somevaikuttajan mielipiteen ostaa?

“Vaikuttajamarkkinointi on piilomainontaa.” Näin kuului yksi Bloggers’ Inspiration Dayn etiikkakeskustelun väittämistä. Osallistuin marraskuun alussa keskusteluun Blogirinki Median toimitusjohtajan Laura Hakasen ja Julkisen sanan neuvoston varapuheenjohtajan ja mediabloggaajan Pasi Kiviojan kanssa. Olimme vastauksissamme yksimielisiä: hyvin toteutettu vaikuttajamarkkinointi on läpinäkyvää eikä johda kuluttajaa harhaan.
Read More

Mikä on PING Helsinki?

Mahtavaa, että löysit tiesi PING Helsinkiin, verkkovaikuttajien ja vaikuttajamarkkinoinnin tekijöiden omaan yhteisöön! Yhteisömme palvelee niin sisältömarkkinoinnin solmuja avaavia yrityksiä kuin yhteistyökysymysten kanssa painivia sisällöntuottajia. Yksi tärkeä osa yhteisöämme ovat kumppanit, joiden joukosta löydät Suomen osaavimmat vaikuttajamarkkinoinnin tekijät ja toteuttajat.
Read More

Kuinka PING Helsinki muutti elämäni

Aika lailla tasan vuosi sitten bongasin Facebookista tapahtuman nimeltä PING Helsinki. Kyseessä oli sisällöntuottajille, heidän seuraajilleen ja yritysten edustajille tarkoitettu tapahtuma, jonka keskiössä oli laadukas sisältö ja siihen liittyvä kumppannuus. Olin jo pidempään miettinyt blogini tulevaisuuttani – en ollut tyytyväinen tekemiseeni, blogiportaali tuntui vieraalta ja inspiraatio oli kadoksissa. Itse asiassa olin jo harkinnut kirjoittamisen lopettamista,...
Read More
1 4 5 6
PING Helsinki Business Festival 28/04/17