PING Helsinki Business Festival

PING Helsinki Business Festivalin keynote-puheenvuorot kuvitettuna

PING Helsinki Business Festival järjestettiin 28.4.2017. Tapahtumaan osallistui 250 Content Gurua eli bloggaajaa, tubettajaa ja snäppääjää sekä yli 400 Business Hippiä eli yritysten markkinointipäättäjää ja merkkinoinnin tekijää.… Lue lisää
Read More

PING Helsinki voi muuttaa harrastuksen uraksi

Oletko jo ostanut lippusi PING Helsinki Business Festivaliin? Suosittelen sitä jokaiselle sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnista tosissaan kiinnostuneelle. Samaan aikaan Helsingissä tapahtuu myös FOOM – Future of Online Media-tapahtuma suunnattuna etenkin tubettajille ja videoiden parissa työskenteleville ammattilaisille. Muistatko itse mitä teit teininä, entä opiskeluaikoina? Minä sain ensimmäisen kesätyöpaikan, samasta paikasta jossa isä työskenteli. Tein töitä elektroniikkatehtaalla tehden helppoja… Lue lisää
Read More
Vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus

Puhalla pölyt harhaluuloista

Vaikuttajamarkkinointi puhuttaa sekä kiinnostaa ja se on markkinoinnin ilmiöistä nyt vahvin. Vaikuttajamarkkinoinnin ympärillä tuntuu kuitenkin elävän sitkeitä harhaluuloja ja ajatusluutumia. PING Helsinki ja Dagmar päättivät käynnistää luutumapurkutalkoot ja toteuttivat yhteistyössä ison vaikuttajamarkkinoinnin tutkimuksen. Tämä teksti nostaa esiin pintaraapaisun tutkimuksen tuloksista ja purkaa muutaman luutuman.  Luutuma 1: Vaikuttajamarkkinointi sopii vain naisille kohdistetuille tuotteille Blogiskenen ansiokkaita ja… Lue lisää
Read More
Evelina DO YOU

Artistit tarjoavat uudenlaisia tapoja tavoittaa yleisöjä

Sisältömarkkinointi jyllää. Yritykset ja brändit tavoittelevat kuluttajien huomiota entistä kiinnostavimmilla viihdesisällöillä tyrkyttävien mainosten sijaan. Artistit ovat tämän päivän suurimpia medioita ja vaikuttajia, ja heidän avullaan brändien on mahdollista rakentaa uskottavaa dialogia kuluttajien kanssa. Tunnettujen henkilöiden hyödyntäminen markkinoinnissa ei toki ole mitään uutta. Viime vuosina henkilövetoinen markkinointi on kuitenkin muuttanut muotoaan ja vaatii entistä tarkempaa suunnittelua.… Lue lisää
Read More
PING Studio Kismet

Hyvä tarina pysyy totuudessa

”Olin lopen uupunut ja nääntynyt. Lapsi oli sairaana, enkä löytänyt parkkilippua mistään. Se oli ihan katastrofaalinen tilanne.”  Nuori äiti istuu joulukuusen juurella ja syleilee tytärtään tiukasti. Nainen kuvailee, kuinka tuntematon henkilö maksoi hänen hukkuneen parkkilippunsa ja lohdutti tilanteessa, jossa perheenäiti oli lähellä hajoamispistettä. Taustalla soi koskettava musiikki ja äiti kuivaa kyyneleet silmäkulmistaan. Viimeistään siinä vaiheessa myös videon… Lue lisää
Read More
Jonathan Bean

Jonathan Bean: Ilman selkeää visiota et menesty

Huhtikuun 28. päivä järjestettävä PING Helsinki Business Festival lähestyy. Pohjois-Euroopan johtava sisältö- ja vaikuttajamarkinnoinnin tapahtuma tarjoaa uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä liiketoimintapäättäjille, markkinoijille ja sisällöntuottajille. Mynewsdesk on yksi PING Helsingin yhteistyökumppaneista. Istuimme alas Mynewsdeskin Chief Marketing Officerin Jonathan Beanin kanssa, joka pitää tapahtumassa masterclass-puheenvuoron. Keskustelimme menestyksestä, sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnin uusimmista trendeistä ja viestijöiden kohtaamista haasteista.… Lue lisää
Read More
F-Secure Safe

Väititkö lukeneesi käyttöehdot? Se on internetin suurin valhe

Matkustan junalla useita kertoja viikossa. Nappaan Tampereen asemalta aamiaisen – herkullisen täytetyn leivän ja ison kupin Tampereen paahtimon kahvia. Valitsen paikan kausilippulaisten vaunusta, asetun ikkunan viereen, avaan tietokoneen ja aloitan työpäivän samaan aikaan kun aurinko alkaa nousta Tampereen Tornihotellin takaa. Koko elämämme on internetissä. Maksamme laskut, varaamme lääkärikäynnit, teemme kauppaostokset ja delegoimme työtämme verkossa. Näennäisesti pidämme myös… Lue lisää
Read More
B2B-markkinointi

Katse pois omasta navasta! Kolme konstia, joilla teet B2B:stä vähemmän tylsää

Kaikkihan sen tietävät: tarinat jäävät mieleen ja rakentavat brändiä mainospuhetta tehokkaammin. Mutta mistä löytää tarinat, kun bisnes rakentuu koneista, järjestelmistä tai palveluista, joiden tekijätkin ovat sitä mieltä, että ne ovat lähtökohtaisesti aika tylsiä? 1. Katso omaa napaasi pidemmälle Tuotteen tai palvelun esittely artikkelimuodossa ei vielä ole tarina, eikä yritysesitteen julkaiseminen verkossa sisältömarkkinointia. Hyvä työkalu ilmeisten… Lue lisää
Read More
Ann Handley

Ylivertaisten sisältöjen tuottaja asettaa yleisönsä etusijalle

Sisältöguru Ann Handley vie PING Helsinki Business Festivalin kuulijat tulevaisuuteen ja puhuttelevien sisältöjen äärelle. Handley toimii Chief Content Officerina erittäin arvostetussa valmennus- ja koulutusyritys MarketingProfsissa. Handleyn sisältömarkkinointia ja digivaikuttamista käsittelevät kirjat tunnetaan maailmanlaajuisesti alan perusteoksina. PING Helsinki tuo Ann Handleyn Suomeen sisältömarkkinoinnin edelläkävijän, A-lehtien kanssa. … Lue lisää
Read More
1 2 3 4 5 7
PING Festival 2018
8.5.2018