Vaikuttajamarkkinointi videoilla 101 – kolme tärkeintä ohjesääntöä

Brändille kuin brändille yksi tehokkaimpia tapoja tavoittaa kohderyhmiään on yhdistää kaksi tämän hetken kuuminta markkinointiviestinnän työkalua: vaikuttajamarkkinointi ja videot.… Lue lisää
Read More

Media-alaa muokkaavat megatrendit seuraavan viiden vuoden aikana – mitä ne ovat?

Noora Pinjamaa on Medialiiton uuden kasvun asiantuntija ja Viestintäalan tutkimussäätiön asiamies. Alla oleva Nooran haastattelu on osa Mediapäivän tapahtumalehdessä julkaistavaa laajempaa artikkelia. Mitkä kolme megatrendiä muokkaavat media-alaa eniten seuraavien viiden vuoden aikana?… Lue lisää
Read More

Uuden ajan ura: Luovia sivupolkuja suoran ylämäen sijaan

Mitä haluan tehdä isona? Kysymys pyörii mielessäni 3-5 vuoden välein. Se alkaa kiusata ja kutkuttaa, kun kaipaan haasteita. Kun tuttu kaava ei tunnu enää rauhoittavalta rutiinilta, vaan haluan oppia uutta. … Lue lisää
Read More

Modernisti sähköinen tilitoimisto

Elokuun PING Studio vei meidät työn muutoksen äärelle Suomenlinnassa. Etsimme fiksuja työtapoja, huolehdimme tärkeimmästä eli työkyvystämme ja pohdimme mitä fiksu työ vaatii.… Lue lisää
Read More

Visit Tampere: maksetuista mainoksista kohti vaikuttajamarkkinointia

Vielä muutama vuosi sitten Tampereen matkailuneuvonnan kärkituote oli A5-kokoinen matkailuesite, joka tarjosi asiakkaillemme monen kymmenen sivun edestä lukemista Tampereesta. Ravintoloita, hotelleja ja ostospaikkoja esittelevillä sivuilla oli kuitenkin enimmäkseen ilmoitustilaa ostaneita, lähinnä suuriin ketjuihin kuuluvia yrityksiä.… Lue lisää
Read More

Työ muuttuu – miten siis?

Parempi työelämä on säännöllisiä, strategian mukaisia tekoja. Kun ihminen voi hyvin, hän tekee työnsä hyvin. Se näkyy yrityksesi tuloksessa. Työntekoa kehittämällä parannat yrityksesi tuottavuutta. Siksi sinun kannattaa huolehtia niin omasta kuin työntekijöidesi hyvinvoinnistasi.… Lue lisää
Read More

Jos haluat rahaa reissuun, ole sitkeä ja kekseliäs

Nykyään seikkailija, vuorikiipeilijä Pata Degermanin hankkeille jopa tarjotaan kumppanuutta tai aina hänen ei tarvitse tuottaa palveluja rahan eteen. Aina ei kuitenkaan ole ollut niin ja yhteistyön perusteluja ei ollut aluksi helppo tuoda esiin.… Lue lisää
Read More

Vaikuttajamarkkinointi rakentaa ajatusjohtajuutta

Vaikuttajamarkkinointi on osa kokonaisvaltaista viestintää. Aktiivisella vuorovaikutuksella ja tavoitteellisella, kiteytetyllä viestinnällä syntyy myös haluttu sivutuote: Ajatusjohtajuus. Ajatusjohtaja on oman alansa suunnannäyttäjä, joka pikemminkin avaa keskusteluja kuin vain seuraa niitä.… Lue lisää
Read More

Case: OnePlus 3T -puhelin – tubettajien voimin Elisan myydyimmäksi älypuhelimeksi!

Lanseerauksen tavoitteena oli edistää sekä OnePlus-brändin että uuden 3T-puhelimen tunnettuutta. Keulakuviksi haluttiin valjastaa kaksi suomalaista YouTube-vaikuttajaa, joilla olisi kattava, mutta mahdollisimman heterogeeninen yleisö erityisesti 18-34 -vuotiaiden miesten keskuudessa.… Lue lisää
Read More
1 2 3 4 8
PING Festival 2018
8.5.2018