PING Helsinki Kasvua, rohkeutta ja vastuullisempaa vaikuttamista

Sinustako PING Helsingin Soul of Success?

Rakastatko projektien hallintaa ja asiakassuhteiden hoitamista? Oletko innostunut digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista? Haluatko olla osa kehittyvää ja helposti innostuvaa kasvuyritystä? Ping Helsinki on vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijäyritys Suomessa.  Autamme vastuullisesti toimivia asiakkaitamme menestymään ja tekemään hyviä asioita rohkeasti. Haluamme luoda ilmiöitä, joilla on merkitys ja jotka muuttavat maailmaa paremmaksi. Projektiemme määrän kasvaessa haemme nyt Sydäntiimiimme lisää käsipareja pitämään… Lue lisää
Read More
Kuka on taiteilija somessa

Kuinka paljon maaliroisketta mahtuu someen?

Laura Frimanin kirjoittama, Ylen sivuilla julkaistu kolumni herätti somessa ison keskustelumylläkän. Tekstissä oli monta herkullista kulmaa, jotka jäivät mietityttämän itseäni erityisesti somen kulmasta: sen mahdollisuuksista ja rajoitteista suhteessa luovuuteen sekä luovaan alaan. Ilman someahan roiskemaalauksista tuskin olisi ollut ilmiöksi. Some inspiroi ja resonoi. Siinä on myös omat riskinsä: somefeedissä julkaistu tee se itse -taideteos tai… Lue lisää
Read More
Torikortteleiden ja PING Helsingin Tilanvaltaajat

Munakauppa 2.0 avautuu Torikortteleihin – uudenlainen Foodhub tarjoaa lähiruokaa kontaktittomasti

Pääsiäisviikolla Torikortteleissa aloittaa toimintansa Uudenmaan ruoan Foodhub, joka tuo herkullisen valikoiman lähiruokaa tarjolle aivan Helsingin ytimeen, Senaatintorin laidalle. Munakauppa 2.0 on lähiruoan noutopiste, josta kukin voi noutaa tilaamansa tuotteet täysin kontaktittomasti. Nopeimmat ehtivät tilaamaan vielä pääsiäisherkut suoraan maatiloilta.   Luomukaritsanlihaa, Vanhankaupungin Suklaan käsinmaalattuja suklaamunia, luomujuureksia, karjalanpiirakoita, leivonnaisia, kevään ensimmäisiä yrttejä… listaa tarjontaa Uudenmaan ruoan perustaja… Lue lisää
Read More
keinuva koti podcast

Suomalaisperhe purjehti maailman ääriin – Nyt uskomaton matka on dokumentoitu Keinuva koti -podcastiksi

Suomalaiset pääsevät nyt nojatuolimatkalle maailman merille ja kaukaisille autioille saarille satojen tarinoiden kautta, joita kolmelapsinen Meretniemen perhe on kokenut yli neljä vuotta kestäneen purjehduksen aikana.  “Matka oli suuri unelmani, josta muodostui ajan saatossa perheen yhteinen unelma. Kun elää vuosia 24/7 pienessä veneessä perheen kanssa, oppii kunnioittamaan jokaista miehistön jäsentä sekä pyytämään ja antamaan anteeksi.” purjehtijaperheen … Lue lisää
Read More
Yhteiskunnallinen ja vastuullinen vaikuttajamarkkinointi

Yhteiskunnallinen vaikuttajayhteistyö siivitti PING Helsingin ennätystulokseen

Vastuullisen vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto PING Helsinki teki koronan tuomista muutoksista huolimatta ennätystuloksen vuonna 2020. Vuonna 2016 perustetun yrityksen liikevaihto kasvoi yli 18% ja yrityksen tulos nelinkertaistui. PING Helsingin kasvu on keskittynyt viimeisten kahden vuoden aikana erityisesti yhteiskunnalliseen ja sosiaaliseen vaikuttavuuteen.   Vaikuttajamarkkinoinnin toimiala ja sosiaalisessa mediassa toteuttava markkinointi on kokonaisuudessaan nosteessa. IAB Finlandin ja Dagmarin tekemän… Lue lisää
Read More

Miten vaikuttajamarkkinointia mitataan? – Näin asetat yhteistyön tavoitteet ja mittarit

Vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen kannalta on oleellista tavoitteiden huolellinen määrittely ja oikeiden mittareiden valinta. Yhteistyötä suunniteltaessa tulee tavoitteet määritellä strategisesti joko liiketoiminnan, markkinoinnin tai kampanjan tavoitteista lähtien riippuen siitä, mitä toimenpiteillä ollaan tavoittelemassa. Vuonna 2020 tehdyn mainostajien pulssikyselyn mukaan yli kymmenesosa suomalaista vaikuttajamarkkinointia tekevistä yrityksistä jättää tulokset kokonaan mittaamatta.  Kokemuksemme mukaan tuloksellinen vaikuttajayhteistyö vaatii aina huolellisesti määritellyt tavoitteet,… Lue lisää
Read More

Kuinka valita vaikuttaja yhteistyöhön?

Sopivan vaikuttajan valinta on monelle yritykselle kaikista suurin haaste vaikuttajamarkkinoinnissa. Markkinoijille tekemämme vaikuttajamarkkinoinnin pulssikyselyn mukaan jopa yli puolet yrityksistä kokee vaikuttajan valitsemisen vaikeana. Mistä sitten tietää, kuka on sopiva somevaikuttaja yhteistyöhön ja mitä tulisi ottaa huomioon vaikuttajaa valitessa? Tässä artikkelissa kerron 5 vinkkiä, kuinka valita juuri teidän yritykselle sopiva vaikuttaja.     Listaa yrityksesi arvot… Lue lisää
Read More
Emmi Nuorgam: Miksi vaikuttajat vaikuttavat

Miksi vaikuttajat vaikuttavat?

Leea Hakkarainen kirjoitti eilen Vita Nuovaan esseen vaikuttajista ja siitä, miksi vaikuttajat eivät vaikuta. Kritiikki vaikuttajia, erityisesti lifestyle-vaikuttajia, kohtaan ei ole uutta, vaan se pulpahtaa pinnalle yhtä hanakasti kuin Paavo Väyrynen.  Hakkarainen osoittaa esseessään vaikuttajille muutamia kysymyksiä, joihin aioin nyt kootusti vastata. … Lue lisää
Read More

Case: Alko – keskustelua vastuullisesta alkoholinkäytöstä

Case pähkinänkuoressa Onnistunutta, vaikuttavaa ja keskustelua herättävää Alkon kampanjaa lähdettiin rakentamaan Alkon mission ja vuonna 2019 viestinnässä käynnistetyn vastuullisuusteeman “Ei tippa, vaan tapa” pohjalta. Kampanjalla Alko halusi saada aikaan mahdollisimman paljon hyvää, aitoa ja rehellistä keskustelua alkoholin käyttämisen (ja käyttämättömyyden) kulttuurista.   Inhimilliset tarinat keskustelun herättäjinä  Onnistuneen kampanjan tavoitteena oli herättää mahdollisimman paljon aitoa ja… Lue lisää
Read More
1 2 3 24