Vuoden Valinnat vaikuttajamarkkinoinnin palkinnot

Vuoden Valinnat -finalistit ovat nyt tässä!

PING Helsinki palkitsee vuosittain merkittäviä vaikuttajamarkkinoinnin tekoja, ilmiöitä, kampanjoita ja ihmisiä. Tunnustuspalkinnot jaetaan jo viidettä kertaa ja tänä vuonna kategorioita on viisi. Yhdessä Meltwaterin kanssa PING Helsinki palkitsee vuoden ilmiön, vuoden teon, vuoden oivalluksen, vuoden vaikuttajan ja meille kaikille raskaan vuoden osalta vuoden tsempparin.   Raadissa toimivat Anni Saukkola, @laakari.anni Misme Halonen, Hartwall Piritta Palokangas,… Lue lisää
Read More

Somevaikuttajat ovat merkittäviä vallankäyttäjiä ja keskustelunherättäjiä

Muistatteko wanhat hywät ajat? Silloin poliitikot ja päätoimittajat määräsivät, mistä kansalaiset puhuvat ja millaiset asiat ansaitsevat saada huomiota. Poliitikoilla oli valta määritellä ne asiat, jotka olivat päätöksenteon arvoisia ja kansalaisten piti tyytyä heidän valintoihinsa.  Sosiaalinen media myllersi monen muun asian ohella myös vallan uusiksi. Nyt se jakautuu tasaisemmin ja käytännössä kenellä tahansa on mahdollisuus saada… Lue lisää
Read More

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen markkinoinnissa – tapa muuttaa maailmaa inhimillisemmäksi

Maailmamme elää jatkuvan muutoksen alla. Yhteiskuntamme muuttuu päivä päivältä ja toimintatavat ja -kulttuuri vaihtavat muotoaan. Opimme jatkuvasti uutta, yritämme pysyä muutoksissa mukana ja sinnittelemme yhdessä suurtenkin kriisien keskellä. Sosiaalisen median voima kasvaa ja somekanavista muodostuu yhä tärkeämpiä vaikuttamisen välineitä.  Mitä tarkoittaa yhteiskunnallinen vaikuttaminen? Ja miten ja miksi sitä tulisi tehdä?  Imemme jatkuvasti vaikutteita ympärillämme tapahtuvista… Lue lisää
Read More

Nuorten unelmana onnellinen elämä – raha ja materia jäävät kauas taakse

Tiedote, julkaisuvapaa  18.5.2021 Tänään tuhannet suomalaiset nuoret saavat tiedon ylioppilaskokeiden arvosanoista. 81% lukiolaisista unelmoi onnellisesta elämästä ja vain 14% rahasta, selviää lukiolaisille tehdystä kyselystä. Valmistuminen ylioppilaaksi on monelle tärkeä askel kohti unelmien toteutumista. Kyselyn mukaan 47% nuorista kokee koulutuksen merkittäväksi omien unelmien toteuttamisen kannalta. Kotimainen valmistujaislakkien valmistaja Fredrikson toteutti kyselyn nuorille Lukiolaisten liiton kanssa huhtikuussa… Lue lisää
Read More

Clubhouse on nyt Suomessa! Mutta mikä se oikein on?

Oletko jo kuullut uudesta, ääneen ja puheeseen perustuvasta sosiaalisen median sovelluksesta Clubhousesta, jossa ihmiset voivat keskustella keskenään ympäri maailmaa eri aiheille luoduissa keskusteluhuoneissa? Jos vastaauksesi on “en”, sopii tämä artikkeli loistavasti sinulle! Jos taas vastasit “kyllä“, sopii tämä artikkeli sinulle silti, sillä se sisältää tehokkaita tietoiskuja käyttämisen tueksi! Mikä on Clubhouse? Clubhouse on vuonna 2020 alussa… Lue lisää
Read More

Miksi saan paskaa niskaa, kun haluan tehdä hyvää? Jenni Rotosen vinkit somemyrskyistä selviämiseen

Erityisesti viime aikoina yhä useammat somevaikuttajat ja sisällöntuottajat ovat alkaneet hyödyntämään omia kanaviaan muun muassa yhteiskunnallisten aiheiden käsittelyyn. Kuitenkin valitettavan monet, jotka haluavat ja uskaltavat ottaa kantaa sekä käyttää kanaviaan hyvään tarkoitukseen, saattavat joutua helposti asiattomien kommenttien, somehäirinnän, stalkkaamisen ja jopa kiusaamisen kohteeksi.  Pupulandia-blogistaan tunnetun ja pitkän linjan someammattilaisen Jenni Rotosen mukaan me kaikki elämme… Lue lisää
Read More
PING Helsinki Vuoden Valinnat

PING Helsingin Vuoden Valinnat tulee taas!

Tänä vuonna jo viidettä kertaa järjestettävät PING Helsingin Vuoden Valinnat palkitsee vaikuttajamarkkinoinnin tekoja, ilmiöitä, kampanjoita ja henkilöitä ajanjaksolta 1.9.2020 – 30.4.2021.  Vuoden valinnoissa palkitaan vastuullisesti toteutettuja tekoja, ilmiöitä ja kampanjoita, sekä henkilöitä, joilla on ollut kyky vaikuttaa yhteiskuntaan, edistää keskustelua ja vedota laajasti ihmisten tunteisiin. Palkittavat teot, ilmiöt, kampanjat ja henkilöt edistävät omalla toiminnallaan diversiteettiä… Lue lisää
Read More
Kuka on taiteilija somessa

Kuinka paljon maaliroisketta mahtuu someen?

Laura Frimanin kirjoittama, Ylen sivuilla julkaistu kolumni herätti somessa ison keskustelumylläkän. Tekstissä oli monta herkullista kulmaa, jotka jäivät mietityttämän itseäni erityisesti somen kulmasta: sen mahdollisuuksista ja rajoitteista suhteessa luovuuteen sekä luovaan alaan. Ilman someahan roiskemaalauksista tuskin olisi ollut ilmiöksi. Some inspiroi ja resonoi. Siinä on myös omat riskinsä: somefeedissä julkaistu tee se itse -taideteos tai… Lue lisää
Read More
Torikortteleiden ja PING Helsingin Tilanvaltaajat

Munakauppa 2.0 avautuu Torikortteleihin – uudenlainen Foodhub tarjoaa lähiruokaa kontaktittomasti

Pääsiäisviikolla Torikortteleissa aloittaa toimintansa Uudenmaan ruoan Foodhub, joka tuo herkullisen valikoiman lähiruokaa tarjolle aivan Helsingin ytimeen, Senaatintorin laidalle. Munakauppa 2.0 on lähiruoan noutopiste, josta kukin voi noutaa tilaamansa tuotteet täysin kontaktittomasti. Nopeimmat ehtivät tilaamaan vielä pääsiäisherkut suoraan maatiloilta.   Luomukaritsanlihaa, Vanhankaupungin Suklaan käsinmaalattuja suklaamunia, luomujuureksia, karjalanpiirakoita, leivonnaisia, kevään ensimmäisiä yrttejä… listaa tarjontaa Uudenmaan ruoan perustaja… Lue lisää
Read More
1 2 3 24