Ensin oli vain idea – nyt on PING Festival

Miten PING Festival sai alkunsa, miksi yrityksen nimi on PING Helsinki ja mitä te oikein teette?

Viime viikkoina olen keskustellut useiden ihmisten kanssa siitä, miten PING Festival sai alkunsa ja mikä on idea yrityksemme liiketoiminnan takana. Haluan jakaa tarinan myös teidän kanssanne.

People – Interest – Networks – Gathering

PING Helsingin tavoite on alusta alkaen ollut tuoda yhteen ihmisiä, jotka haluavat yhdessä kehittää vaikuttavaa markkinointia. Haluamme olla mukana rakentamassa tuloksellisia verkostoja ja löytää uusia tapoja luoda liiketoimintaa media-alalla. Uskomme (ja olemme todenneet), että kun koko toimiala kokoontuu yhteen keskustelemaan ja verkostoitumaan, syntyy uusia ideoita ja mahdollisuuksia, jotka vievät kaikkien liiketoimintaa eteenpäin.

Tähän tarpeeseen syntyi PING Festival, joka järjestetään jo neljännen kerran 8. toukokuuta 2018 Helsingissä.

PING Festival – Where Creativity Meets Business

PING Festival on Pohjois-Euroopan johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtuma, joka yhdistää sosiaalisen median vaikuttajat (nimesimme teidät Content Guruiksi) sekä yritysten edustajat (kutsumme teitä Business Hipeiksi) kaikilta eri toimialoilta ja kanavista.

Festivaalipäivä koostuu inspiroivista keynote-puheenvuoroista sekä valinnaisista rinnakkaisohjelmista. Ohjelma tarjoaa monipuolisen katsauksen vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin tulevaisuuteen, nykytilaan, case-esimerkkeihin ja vaikuttajatarinoihin. Vuonna 2017 keynote-puhujina kuultiin mm. futuristi Ilkka Halavaa, markkinointistrategi Ann Handleytä sekä miljoonayleisöt hurmannutta tubettaja Casey Neistatia.

5 näkökulmaa vaikuttavaan markkinointiin

Tapahtuman seminaariohjelma rakennetaan viiden ajankohtaisen teeman alle. Vuonna 2018 teemat ovat Transformation, Content, Emotion, Quality ja Trust. Inspiroivien keynote-puheenvuorojen lisäksi jokainen osallistuja voi valita monipuolisesta rinnakkaisohjelmasta kaksi itselleen hyödyllisintä sisältöä.

Puhujien ja yhteistyökumppaneiden haku on parhaillaan käynnissä. Haluamme, että sisältö vastaa tarpeitasi. Ehdota meille, kenet kutsumme puhujaksi, mitä caseja esittelemme ja minkälaisia aiheita nostetaan pöydälle. Ilmoita kiinnostuksestasi tai kerro ideoistasi joko ottamalla yhteyttä minuun tai täyttämällä puhujahakulomake. Voit myös osallistua ideointiin Facebook-ryhmässämme.

H2H

PING Festivalin rakentamisen ohella PING Helsingin tavoitteena on kehittää ihmiseltä ihmiselle -mediaa yhdessä koko mediateollisuuden kanssa. Autamme asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme luomaan puhuttelevaa ja ihmisiin vaikuttavaa markkinointia teknologiaa hyödyntäen. Teemme myös tutkimusta vaikuttajamarkkinoinnista ja kehitämme PING Ethics -koodistoa alan keskeisten toimijoiden kanssa.

Toukokuussa 2018 PING Festival tarjoaa jälleen lukemattomia mahdollisuuksia tehokkaaseen verkostoitumiseen yllättäviä elämyksiä unohtamatta. Päivä huipentuu legendaariseen PING Festival After Partyyn, jossa palkitaan kiinnostavimmat vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöt, teot ja henkilöt.

”Tavoitteenamme on luoda taikaa luovuuden ja liiketoiminnan välille järjestämällä ennakkoluulottomasti erilaisia kohtaamisia ja tapahtumia, joissa kaikki on mahdollista.”

Kohdataan PING Helsingin tapahtumissa!

Inna-Pirjetta

PS: Kaikki festivaalin vaikuttajat valitaan hakemusten perusteella. Vaikuttajahaku avautuu 1.12.2017.

Related posts:

About the author

PING Helsinki on riippumaton, koko vaikuttajamarkkinoinnin toimialan yhdistävä sarja tapahtumia sekä yhteisö, jonka rikkaus on erilaisissa näkökulmissa ja niiden törmäyttämisessä.