Vuoden Valinnat 2018 -ehdokkaat

On tullut aika julkistaa PING Helsingin Vuoden Valinnat 2018 -ehdokkaat! Joka vuosi haluamme palkita vaikuttajamarkkinoinnin saralta huomionarvoisia tekoja, kampanjoita, ilmiöitä ja ihmisiä. Allaolevan 5 kategorian voittajat tullaan valitsemaan PING Festivalilla 8.5.2018 Clarion Hotel Helsingissä.

 

Vuoden Valinnat 2018 -ehdokkaat:

 

TRANSFORMATION

Kuinka digitalisatio muuttaa tapaamme kommunikoida, tehdä työtä ja businessta.

  • A-lehdet: Pientä säätöä. Suomen ensimmäinen WhatsApp -draama, joka tavoitti sukupolvi Z:n.
  • Satu Rämö & Hanne Valtari: Unelmaduunarit. Podcast-sarja muuttuvasta työkulttuurista sekä uraunelmien saavuttamisesta.
CONTENT

Hämmästyttävimmät tarinat, jotka saavutetaan ennennäkemättömällä kerronnalla sekä mainiolla strategialla.

  • Lidl Suomi & Hermanni (Hermanni Hyyryläinen): Mummo ja hummus. Lämminhenkinen Youtube-yhteistyö, jossa vaikuttaja tekee isoäitinsä kanssa kulinaristisen retken supermarkettiin.
  • Museokortti & Wibettäjä (Vilppu Haverinen): Museotour. Yhteistyö nuoren Youtube-tähden kanssa, jossa puhutaan nuorelle yleisölle museoissa käymisen puolesta.
  • Valeäiti (Hanne Kettunen): Valeäidin nauhoitukset. Podcast-sarja perhe-elämästä höystettynä koskettavilla tarinoilla, huumorilla sekä inspiroivilla vierailla.
QUALITY

Liiketoiminnan arvo tulee oikeanlaisesta laadusta.

  • Neste: Kinkkutemppu. Kampanja usean vaikuttajan kanssa – tavoitteena oli saada kuluttajat kierrättämään joulukinkun paistorasvajäte uusiutuvaksi polttoaineeksi.
  • BookBeat. Usean vaikuttajan kanssa toteutettu kampanja, jossa markkinoitiin ‘Audiokirjojen Netflixiä‘.
  • Tallink Silja Oy: #vegepaatti. Palvelumuotoiluprojekti, joka käytti hyväkseen yhteistyötä vaikuttajien ja laivan kokkien kanssa täyttääkseen asiakkaiden toiveet vegaaniystävällisestä menusta á la carte -ravintoloiden buffetissa.
EMOTIONS

Kuinka luoda todellinen emotionaalinen ja psykologinen yhteys yleisöön, ja tuottaa sillä lähtemätön vaikutus?

  • Axe & Justimusfilms: Ystävyyden patoumat. Koskettava Youtube-yhteistyö ystävyydestä.
  • Maaret Kallio: Lujasti lempeä.  Viraali-ilmiö tunteista ja ihmissuhteista puhumisesta sekä näiden ymmärtämisestä.
  • Suomen World Vision: Pelasta pimppi – seis silpomiselle. Rohkea sosiaalisen median kampanja tyttöjen silpomista vastaan.
TRUST

Autenttisuus, läpinäkyvyys ja eettisyys ovat luottamustalouden perusta.

  • Äidin puheenvuoro (Inari Fernandez): Tubeäiti. Youtube-äidin Q&A -sessioiden sisällön sanelee seuraajien kiinnostuksen kohteet.
  • Elina Koivumäki. Lakinaisen blogi sekä podcast, joka käsittelee sosiaalisen mediaan liittyvää lainsäädäntöä käytännönläheisesti ja ymmärrettävästi.
  • Ronja Salmi: Mitä mietit, Ronja Salmi? Nuorille aikuisille suunnattu tv-sarja ja sosiaalisen median konsepti, joka käsittelee elämän suuria kysymyksiä.

Haluatko liittyä iloiseen joukkoomme? PING Festival -liput käyvät jo vähiin – hanki omasi, ennen kuin on liian myöhäistä! 

SaveSave

SaveSave

Related posts:

About the author

PING Helsinki on riippumaton, koko vaikuttajamarkkinoinnin toimialan yhdistävä sarja tapahtumia sekä yhteisö, jonka rikkaus on erilaisissa näkökulmissa ja niiden törmäyttämisessä.
1 Response