vaikuttajamarkkinoinnin trendit influencer marketing trends

Vaikuttajamarkkinoinnin trendit 2020 – Tulevaisuuden markkinointi on inhimillistä

”Authentic means talking to the consumers like talking to your girlfriends” – Sara Blakely #1 H2H – Ihminen on media Tulevaisuuden markkinointi on inhimillistä ja vuonna 2020 korostuu ihmisten rooli mediana. Ylläoleva Nordic Business Forumissa kuultu kommentti johdatti yhden naisen autotalliyrityksen miljardibisnekseen, jossa ensimmäisen 17 vuoden aikana ainoana markkinoinnin muotona toimi vaikuttajayhteistyö, kun tarinaa ainutlaatuisesta… Lue lisää
Read More
inhimillinen tulevaisuus

Inhimillinen tulevaisuus tarvitsee inhimillistä markkinointia – mitkä ovat tulevaisuuden työkalut?

Haastattelussa Perttu Pölönen (17.12.2019) Tammikuun PING Studion keynote puhujan, futuristi Perttu Pölösen sanoin, olemme siirtymässä teknologisesta vallankumouksesta inhimilliseen vallankumoukseen, jolloin tärkeimmäksi osaamiseksi nousevat mielikuvitus ja sydämen taidot.  Pölösen mukaan jatkuvan muutoksen keskellä tärkeintä on keskittyä siihen, mikä ei muutu: tulevaisuudessa arvokkainta osaamista ovatkin juuri ne taidot, joita tarvitsemme läpi elämän. Tästä ajatuksesta syntyi joulukuussa ilmestynyt… Lue lisää
Read More
Vastuullista joulua!

Ihanaa, vastuullista joulua!

Vastuullisuus on yksi PING Helsingin tärkeimmistä arvoista, jota vaalimme kaikessa tekemisessämme. Yksi vastuullisuuden elementeistä on ympäristöstä huolehtiminen. Meille ympäristöarvot ovat tärkeitä ja haluamme omalta osaltamme toimia ilmaston puolesta. Tämän vuoksi me esimerkiksi kompensoimme kaikkien tapahtumiemme päästöt. Lue täältä, millä muilla keinoilla huomioimme ilmaston tapahtumia järjestäessä. Päästöjen kompensoinnilla tarkoitetaan hiilidioksidipäästöistä maksettavaa hyvitysmaksua, joka osoitetaan valitulle kohteelle.… Lue lisää
Read More
elämyksellinen tapahtuma

Elämyksellisen tapahtuman resepti – Ilta Ravintola Konseptin kanssa

Erityisesti vuoden pimeimpänä aikana inhimillisten kohtaamisten tärkeys korostuu. Nykyään ihmisten välinen kommunikaatio tapahtuu aivan liian usein vain ruutujen takaa, joten päätimme kutsua vaikuttajia, joiden kanssa olemme vuoden aikana tehneet yhteistyötä, viettämään kanssamme yhteistä iltaa. Iloksemme myös ravintola Konsepti innostui ideasta, ja tarjosi illalle mahtavat puitteet ja cocktail-koulun mukavaan ja inspiroivaan yhdessäoloon. Iltaan kiteytyi erinomaisesti elämyksellisen… Lue lisää
Read More
Influencer matchmaker

Sinustako PING Helsinki Influencer Matchmaker?

Oletko rohkea ja vastuullisesti ajatteleva vaikuttaja, joka haluaa kehittää oma osaamistaan ja olla mukana inhimillisessä vallankumouksessa? PING Helsingin organisaatio muodostuu Sydäntiimistä sekä itsenäisistä yrittäjinä toimivista Matchmakereista. Toiminnan laajentuessa etsimme nyt Sydäntiimiimme vakituiseksi jäseneksi Influencer Matchmakeria toimimaan omien asiakkuuksien projektipäällikkönä sekä kehittämään PING Helsingin toimintaa yhdessä kanssamme. Olet hyvin verkostoitunut somevaikuttaja, jolla on intoa olla mukana kehittämässä Suomen johtavaa… Lue lisää
Read More
Jenni Siikaniva vaikuttajamarkkinointi ja SEO

Hakukoneoptimoinnin avulla parempaa vaikuttajamarkkinointia

Hakukoneoptimointia osaava vaikuttaja saa teksteillään aikaan parempia ja pidempiaikaisia tuloksia.  Äitisivuston perustajana sekä vaikuttajana saan usein viestiä itselleni tuntemattomilta ihmisiltä, jotka lukevat kirjoittamiani tekstejä verkossa.  Näin tapahtui myös viime viikonloppuna, kun sain eräältä sohvan ostamista harkitsevalta perheenäidiltä sähköpostin. Viestissä hän tiedusteli missä kunnossa meillä oleva Hakolan sohva on tällä hetkellä ja kertoi miettivänsä, kannattaisiko heille… Lue lisää
Read More
Vuoden muutoksentekijä 2019 Inna-Pirjetta Lahti

Inna-Pirjetta Lahti on Vuoden muutoksentekijä 2019

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntijayhteisön IAB Finlandin jäsenet ja sidosryhmäläiset ovat valinneet järjestyksessään kolmannen Vuoden muutoksentekijän. Vuodesta 2017 jaettu Vuoden muutoksentekijä -titteli on kunnianosoitus, joka myönnetään alan ratkaisuhenkiselle asiantuntijalle, joka on tehnyt pioneerimaista työtä digitaalisen markkinoinnin sanansaattajana tai siihen liittyvän osaamisen tai tuotteistamisen kehittäjänä. IAB Finlandin Hot or Not 2020 -seminaarissa 10.12.2019 valittu Vuoden muutoksentekijä 2019 on… Lue lisää
Read More
otavamedia vaikuttajamarkkinointi 2020

Mitä on 2020-luvun vaikuttajamarkkinointi?

Mitä on 2020-luvun vaikuttajamarkkinointi? Otavamedia kurkisti kristallipalloon yhdessä vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisten kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnin voima on vertaiskokemuksessa: seuraaja luottaa vaikuttajan näkemyksiin ja mielipiteisiin, ja kokeilee sen ansiosta mielellään tuotteita tai palveluita joita vaikuttaja suosittelee. Tai näin on ainakin tähän asti ajateltu! Onko vaikuttajamarkkinoinnilla tehoa myös pian alkavalla, uudella vuosikymmenellä? Entä mitä se tulee konkreettisesti tarkoittamaan – vaikuttajalle… Lue lisää
Read More
tapahtuman järjestäminen

Miten tehdä elämyksellisiä tapahtumia? 5 vinkkiä Lyytin hyödyntämiseen

Yksi tapahtumatuotannon tärkeimmistä palapelin paloista on tapahtuman osallistujat. Yhteinen matka alkaa jo ennen varsinaista h-hetkeä: kenelle lähetetään kutsu, miten vieraat ilmoittavat osallistumisestaan, mitä tietoja halutaan kerätä ja välittää? Entä mitä mieltä vieraat olivat tapahtumasta? Onnistunut tapahtuma ei rajoitu vain tiettyyn hetkeen tietyssä paikassa. Myös sillä, mitä tapahtuu ennen ja jälkeen tapahtuman, on suuri vaikutus kokonaismielikuvaan.… Lue lisää
Read More
1 2 3 4 17