fbpx
sydäntiimi

Jokaisella on lupa olla upea

Näin julistavat Uhana Design ja Aspan Voimaa seksuaalisuudesta -hanke. Kampanjan tärkein viesti on, että kenenkään ei tarvitse mukautua median määräämään muottiin – päinvastoin, median tulisi mukautua vastaamaan todellisuutta. PING Helsinki haastaa myös kaikki somevaikuttajat ja sisällöntuottajat mukaan tähän Uhanan tärkeään kampanjaan, jonka tavoitteena on laajentaa vallitsevia kauneusihanteita niin, että jokainen voisi tuntea olevansa viehättävä.  Media luo kapeakatseisia… Lue lisää
Read More
kaupallisen sisällön merkitseminen

Mitä kaupallisten yhteistöiden merkitsemisestä täytyy tietää?

Kaupallisen sisällön merkitseminen on nähty kuumana puheenaiheena vaikuttajamarkkinoinnin ympärillä kevään ja kesän aikana. Alaa on jo pitkään hiertänyt yhtenäisten pelisääntöjen ja ohjeistuksen puuttuminen. Keskustelussa on noussut myös esille pelko siitä, että ”Entäs jos mokaan?” -asenne saa vaikuttajat lopettamaan sisällöntuotannon ja vie mainostajilta mahdollisuuden uuden markkinointitavan kehittämiseen. PING Helsinki pyrkii kaikessa toiminnassaan helpottamaan sekä mainostajien että vaikuttajien… Lue lisää
Read More

Hyödynnä tapahtuman tuhat kosketuspistettä

Tapahtuman arvoa kohtaamispisteiden meressä arvotetaan nykyisin korkealle. Joku on aidosti nähnyt vaivaa saapuakseen tilaisuuteesi, tiettynä kellonaikana ja tiettyyn paikkaan. Odotukset ovat korkealla sekä osallistujalla että sinulla itselläsi tapahtuman järjestäjänä. Haluamme jättää vahvan muistijäljen osallistujalle niin, että hän jakaa brändisi ilosanomaa ja elämyksellisyyden jälkihurmosta seuraavana päivänä työpaikan kahvipöydässä. Osallistamme, aktivoimme ja tarjoamme ilotulitusta jokaiselle aistille. Elämyksellisyydestä… Lue lisää
Read More
Data mittaa markkinointia David Blinov

Näin mittaat markkinointia: tee datasta kasvun polttoaine

Vuonna 2019 jokainen markkinoinnin ammattilainen tietää, että data on tärkeää. Tarjolla on tuhansia työkaluja, jotka keräävät tietoa asiakaskäyttäytymisestä. Kun tietoa on saatavilla enemmän kuin koskaan, oikeiden päätösten tekemisestä on tullut paljon helpompaa.  Vai onko?   Markkinoinnin analytiikka tänä päivänä   Markkinoinnin analytiikka voi auttaa yritystäsi kasvamaan nopeammin kuin koskaan. Data auttaa sinua luomaan personoituja ja… Lue lisää
Read More
vaihtovuosi sodankylässä

Ennennäkemätön vaikuttajayhteistyö käynnistyy: Vaihtovuosi Sodankylässä -sarjassa seurataan helsinkiläisen tubettajaperheen arkea Lapissa 365 päivän ajan.

#vaihtovuosisodankylässä on vuoden kestävä realitysomesarja Youtubessa, Instagramissa ja blogissa, jossa helsinkiläinen somevaikuttaja Inari Fernández (38) muuttaa perheineen vuodeksi Lappiin ja mahdollistaa elämänmuutoksen seuraamisen katsojilleen. Äidin Puheenvuoron YouTube-kanava on yksi Suomen suurimmista perhelifestylekanavista tavoittaen noin 100 000 yksittäistä katsojaa ja jopa miljoona katsojakertaa kuukaudessa. Haluamme välittää Lapin tarinoita ja taikaa sisällöissämme ja tutustua maaseudun erilaiseen elämäntyyliin.… Lue lisää
Read More
palvelumuotoilu vaikuttajien kanssa

Uutuus: Palvelumuotoilua vaikuttajien kanssa

Yhdistämällä palvelumuotoilun ja vaikuttajamarkkinoinnin osallistat kohderyhmäsi liiketoiminnan kehittämiseen. Tarjoamme vaikuttajavetoista palvelumuotoilua yhteistyössä Embassy of Designin kanssa.   Vaikuttaja on oikotie asiakkaisiin   Kuvittele, että saat palautetta uudelle palveluideallesi tuhannelta asiakkaalta vuorokaudessa. Kuvittele, että saat palvelullesi satoja käyttäjiä tunti lanseerauksen jälkeen. Kuvittele, että palvelullasi on valmis asiakaskunta jo ennen kuin palvelua on tehty. Sen sijaan, että… Lue lisää
Read More
PING Helsinki kevät 2019

Vuonna 2019 vaikuttajayhteistyö monipuolistunut ja PING Helsingin tiimi kasvanut

Vaikea uskoa, että eletään jo sydänkesää ja vuoden ensimmäiset kuusi kuukautta ovat melkein takana. Kevät 2019 on ollut PING Helsingille monin tavoin ainutlaatuinen: kasvua ja uusia mahdollisuuksia on tullut monesta suunnasta ja olemme päässeet toteuttamaan upeita juttuja – Kiitos siitä huikeille asiakkaillemme sekä ammattitaitoiselle Matchmaker -tiimillemme!   Strategista suunnittelua ja vaikuttajakartoituksia Upeaa on ollut päästä… Lue lisää
Read More
Somevaikuttajan lausuntopyynnöt

Vaikuttaja, jatka vaan elämääsi!

Harva ammatti on niin yksinäinen kuin somevaikuttajan työ. Vaikuttajalla on harvoin ympärillä tiimiä, jonka kanssa sparrailla sisältöjä, joille jakaa työtaakkaansa tai joilta saada palautetta. Hyvät päivät lipuvat ohi huomaamatta, kun kukaan ei muistuta pysähtymään onnistumisien äärelle, huonoista puhumattakaan. Miten ihanaa olisikaan käpertyä sohvalle sillä välin, kun joku muu puhaltaisi tummenevat pilvet pois taivaalta. Somen ammattilaiset,… Lue lisää
Read More
Muista merkitä kaupallinen yhteistyö vaikuttajamarkkinoinnissa

Vaikuttaja, sano aina ei piilomainonnalle

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina ja se on saanut jatkuvasti uusia muotoja, joista kaupallinen yhteistyö on ehkä tunnetuin. Lain – tarkemmin sanottuna kuluttajansuojalain – näkökulmasta kyse on kuitenkin markkinoinnista siinä missä kaikessa muussakin yritysten kuluttajille suuntaamassa kaupallisessa viestinnässä. Näin ollen myös vaikuttajamarkkinointiin sovelletaan toteuttamistavasta riippumatta kuluttajansuojalakia. Erityisen keskeistä vaikuttajamarkkinoinnissa on kuluttajansuojalain vaatimus mainonnan… Lue lisää
Read More
1 2 3 4 15