PING Helsingin matchmaker Emmi Nuorgam valittu maailman 50 merkittävimmän vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisen joukkoon

Maailman merkittävimpien vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaisten listaukselle on ensimmäisenä suomalaisena valittu tamperelainen Emmi Nuorgam. InfluencerTOP50 -listaus nostaa esiin maailmanlaajuisesti ajatusjohtajuutta, innovatiivisuutta ja luovuutta sekä ihmisiä ja yrityksiä merkittävien vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöiden takana. Emmi Nuorgam on saamelainen vastuullisuusvaikuttaja, yhteiskunnallinen keskustelija ja maailmanparantaja. Nuorgam on jo vuosia antanut kasvot verkon vihapuheelle ja naisvihalle. Nämä säännölliset vihakampanjat ja vaikuttamisyritykset ovat tehneet… Lue lisää
Read More

Somevaikuttajat kutsuvat nuoret kehittämään tulevaisuuden työelämää #MunTyö2030 -somehaasteessa

Joka kolmas nuori on huolissaan omasta urastaan – Somevaikuttajat kutsuvat nuoret kehittämään tulevaisuuden työelämää #MunTyö2030 -somehaasteessa “Kukaan ei halua olla menneisyyden menestyjä.” – Perttu Pölönen Pääministeri Sanna Marinin hallitusohjelman alainen TYÖ2030 -ohjelma kutsuu somevaikuttajat ja heidän seuraajansa mukaan kehittämään tulevaisuuden työelämää. #MunTyö2030 -somehaaste pyrkii tavoittamaan nuoret aikuiset heille tuttujen somevaikuttajien kautta ja tuomaan heidän äänensä… Lue lisää
Read More

Monoa marrasmasennukselle

Vuoden pimein aika on käsillä – ja se kyllä näkyy ja tuntuu. Energiat ovat vähissä, kaikki tuntuu tahmealta ja sängystä pirteänä nousemisen sijaan tekisi mieli jäädä peiton alle odottamaan huhtikuun auringon ensimmäisiä säteitä. Marrasmasennus ei kuitenkaan ole välttämättömyys vaan loppusyksyyn voi suhtautua myös positiivisesti – ainakin jos tietää oikeat keinot. PING Helsingin inspiroiva Inna-Pirjetta Lahti esittelee… Lue lisää
Read More
Vinkit virtuaalitapahtumien järjestämiseen

Miten onnistua virtuaalitapahtumissa? – Haastattelussa PING Helsingin tapahtumavastaava Micaela Rosenlew

Tänä vuonna virtuaalitapahtumien järjestäminen on saavuttanut suuren suosion. Ja ihan ymmärrettävistä syistä, kun koronavirus on rajoittanut tapahtumien järjestämistä livenä. Webinaareja ja virtuaalitapahtumia on järjestetty varmasti kaikista kuviteltavissa olevista aiheista. Virtuaalitapahtumakentällä on nähty konsertteja, tuotelanseerauksia, seminaareja, muotinäytöksiä, kirjajulkkareita, palkintogaaloja, ja vaikka mitä muita normaaleissa olosuhteissa livenä toteutettavia tapahtumia.  Myös PING Helsinki on järjestänyt useita virtuaalitapahtumia ja… Lue lisää
Read More

Jo 9 000 yhteydenottoa lasten Apuu-chattiin – Roni Bäck ja Paqpa haluavat auttaa lapsia löytämään turvallisen avun pariin

Vakavien yhteydenottojen määrä on kasvussa SOS-Lapsikylän alakouluikäisille tarkoitetussa Apuu-chatissa. Keväällä avattuun Apuu-chattiin on tullut jo yli 9 000 avunpyyntöä lapsilta – Sanaa SOS-Lapsikylän ilmaisesta avusta 7–12-vuotiaille lapsille levitetään nyt koulujen ja Suomen kärkivaikuttajien kautta. “Olin nuorena helppo kohde kiusaamiselle. Minua haukuttiin ja pilkattiin, koska olin ujo. Olisi ollut hienoa, jos itsellänikin olisi ollut paikka, mistä… Lue lisää
Read More
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi

Miksi vaikuttajamarkkinointi koronaviruksen aikana on kannattavaa?

Koronavirus ja siihen liittyvät rajoitukset ovat iskeneet monessa yrityksessä kovaa, ja poikkeuksellisen tilanteen myötä strategiat ja suunnitelmat ovat menneet täysin uusiksi. Vaikka tilanne on rauhoittunut viime keväästä, sen vaikutukset tuntuu monessa yrityksessä edelleen. Näinä aikoina yritysten turnauskestävyyttä testataan toden teolla, mutta lamaantumisen sijaan tilanne vaatii uusia ideoita ja luovia konsepteja sekä sopeutumista uusiin olosuhteisiin ja… Lue lisää
Read More

Vaihtovuosi Sodankylässä -somerealitysarja ylitti tavoitteet moninkertaisesti

Vaihtovuosi Sodankylässä -somerealitysarja ylitti tavoitteet moninkertaisesti – tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi nosti merkittävästi kiinnostusta Sodankylää kohtaan ja toi tutuksi maaseudun arkea Äidin Puheenvuoron somekanavien #vaihtovuosisodankylässä-sisältöjä katsottiin vuoden aikana yli 50 miljoonaa kertaa ja Sodankylän tunnettavuus nousi kohderyhmässä merkittävästi. “Vaihtovuosi Sodankylässä -yhteistyö osoittautui lopulta paljon suuremmaksi ilmiöksi kuin osasimme etukäteen toivoa tai odottaa. Positiivinen mielikuva kunnasta ja mielenkiinto… Lue lisää
Read More
Pitkäjänteinen brand ambassador -yhteistyö

Case: Äidin puheenvuoro ja Storytel – Pitkäjänteinen Brand Ambassador -yhteistyö

Pitkäjänteinen brand ambassador -yhteistyö Äidin Puheenvuoro -kanavista tutun Inari Fernándezin ja äänikirjapalvelu Storytelin välillä on ollut erityisen vaikuttava ja menestyksekäs.  Yhteistyö on tuonut ääni- ja e-kirjapalvelulle valtavan määrän sitoutuneempia asiakkaita sekä suoria kustannussäästöjä. Vaikuttajasisältöjen hyödyntäminen Storytelin kanavissa on ollut huomattavasti tuloksellisempaa kuin yrityksen omien orgaanisten sisältöjen käyttö. Tulokset Vaikuttajan kautta tulleiden asiakkaiden pysyvyys 40%, muissa… Lue lisää
Read More

PING Helsingin kasvujohtajaksi kokenut myynnin ja markkinoinnin asiantuntija Tuomo Meretniemi

PING Helsinki vahvistaa strategista ja kaupallista osaamistaan nimittämällä kasvujohtajakseen Tuomo Meretniemen sekä käynnistämällä Advisory Board toiminnan monialaisen asiantuntijajoukon kanssa. PING Helsinki vahvistaa näillä toimenpiteillä profiloitumistaan vastuullisen ja tuloksellisen vaikuttajahteistyön sekä monikanavaisten viestintäilmiöiden edelläkävijänä. Tuomo Meretniemi, 48, on kokenut suurten muutosten ja unelmien johtaja. Hän toteutti suomalaisten lomaunelmia 15 vuoden ajan toimien mm. Aurinkomatkojen toimitusjohtajana. Meretniemi… Lue lisää
Read More
1 2 3 4 19