Case: OnePlus 3T -puhelin – tubettajien voimin Elisan myydyimmäksi älypuhelimeksi!

Lanseerauksen tavoitteena oli edistää sekä OnePlus-brändin että uuden 3T-puhelimen tunnettuutta. Keulakuviksi haluttiin valjastaa kaksi suomalaista YouTube-vaikuttajaa, joilla olisi kattava, mutta mahdollisimman heterogeeninen yleisö erityisesti 18-34 -vuotiaiden miesten keskuudessa.… Lue lisää
Read More

Näin luot hyvää sisältöä natiivikampanjaasi (ja kokemuksia epäonnistumisista)

Natiivimainonta on tuottanut erittäin lupaavia tuloksia Suomessa. Tilastojenkin valossa natiivimainonta kiinnostaa, onhan siihen käytetyt investoinnit kasvaneet hurjat 45% verrattuna vuoden takaiseen!… Lue lisää
Read More
PING Helsinki Business Festival

Inspiroiva, välitön ja ihmisiä yhdistävä PING Helsinki Business Festival

Kun PING Helsinki Business Festivalin osallistujia pyydettiin kuvailemaan tapahtumaa yhdellä sanalla, nousevat ammatillisen oppimisen rinnalle visuaalisuus, inspiroiva ympäristö, kohtaamisten helppous ja välitön tunnelma.… Lue lisää
Read More
Vaikuttajamarkkinointi

Vaikuttajamarkkinointi ei ole pelkkää bloggausta

Somen aktiivikäyttäjille ei tarvitse perustella sosiaalisen median hyödyllisyyttä markkinointikanavana. He kuuluvat itsekin kohderyhmään. On helppo olettaa, että oma logiikkamme on se normaali. Mutta ovatko asiakkaamme kuten me? Rajoitammeko kohderyhmämme vain somettajiin?… Lue lisää
Read More
PING Helsinki

Hullu tapahtumantekijä

“Miten meni?” kysyy moni lähipiirissäni nyt kun kuukausien urakka on ohi ja PING Helsinki Business Festival takana. Vastaa nyt siihen sitten yhdellä lauseella. … Lue lisää
Read More
PING Helsinki Business Festival

PING Helsinki Business Festivalin keynote-puheenvuorot kuvitettuna

PING Helsinki Business Festival järjestettiin 28.4.2017. Tapahtumaan osallistui 250 Content Gurua eli bloggaajaa, tubettajaa ja snäppääjää sekä yli 400 Business Hippiä eli yritysten markkinointipäättäjää ja merkkinoinnin tekijää.… Lue lisää
Read More

PING Helsinki voi muuttaa harrastuksen uraksi

Oletko jo ostanut lippusi PING Helsinki Business Festivaliin? Suosittelen sitä jokaiselle sisältö- ja vaikuttajamarkkinoinnista tosissaan kiinnostuneelle. Samaan aikaan Helsingissä tapahtuu myös FOOM – Future of Online Media-tapahtuma suunnattuna etenkin tubettajille ja videoiden parissa työskenteleville ammattilaisille. Muistatko itse mitä teit teininä, entä opiskeluaikoina? Minä sain ensimmäisen kesätyöpaikan, samasta paikasta jossa isä työskenteli. Tein töitä elektroniikkatehtaalla tehden helppoja… Lue lisää
Read More
Vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus

Puhalla pölyt harhaluuloista

Vaikuttajamarkkinointi puhuttaa sekä kiinnostaa ja se on markkinoinnin ilmiöistä nyt vahvin. Vaikuttajamarkkinoinnin ympärillä tuntuu kuitenkin elävän sitkeitä harhaluuloja ja ajatusluutumia. PING Helsinki ja Dagmar päättivät käynnistää luutumapurkutalkoot ja toteuttivat yhteistyössä ison vaikuttajamarkkinoinnin tutkimuksen. Tämä teksti nostaa esiin pintaraapaisun tutkimuksen tuloksista ja purkaa muutaman luutuman.  Luutuma 1: Vaikuttajamarkkinointi sopii vain naisille kohdistetuille tuotteille Blogiskenen ansiokkaita ja… Lue lisää
Read More
Evelina DO YOU

Artistit tarjoavat uudenlaisia tapoja tavoittaa yleisöjä

Sisältömarkkinointi jyllää. Yritykset ja brändit tavoittelevat kuluttajien huomiota entistä kiinnostavimmilla viihdesisällöillä tyrkyttävien mainosten sijaan. Artistit ovat tämän päivän suurimpia medioita ja vaikuttajia, ja heidän avullaan brändien on mahdollista rakentaa uskottavaa dialogia kuluttajien kanssa. Tunnettujen henkilöiden hyödyntäminen markkinoinnissa ei toki ole mitään uutta. Viime vuosina henkilövetoinen markkinointi on kuitenkin muuttanut muotoaan ja vaatii entistä tarkempaa suunnittelua.… Lue lisää
Read More
1 11 12 13 14 15 16