Kuinka saada enemmän kaupallisia yhteistöitä? 7 vinkkiä vaikuttajille

Millä perusteella vaikuttajat valitaan yhteistyöhankkeisiin? Miten saada lisää kiinnostavia kaupallisia yhteistyömahdollisuuksia somessa, erityisesti Instagramissa? Listasimme parhaat vinkkimme, joiden avulla erotut joukosta ja maksimoit mahdollisuutesi kaupallisiin yhteistöihin!   1. Julkaise sisältöä niistä teemoista, joista haluaisit tehdä kaupallisia yhteistöitä Mitkä ovat kiinnostuksen kohteesi? Mistä aiheista koet, että sinulla on jotain sanottavaa? Julkaise sisältöä sellaisista aihepiireistä, joista haluaisit… Lue lisää
Read More

Somevaikuttajien kanavat tarjoavat alustan yhteiskunnalliselle keskustelulle

Nuoret seuraavat somevaikuttajia entistä enemmän nopeaan visuaalisuuteen ja viihteelliseen hullutteluun kannustavassa TikTokissa ja luottavat somevaikuttajilta saamaansa tietoon yhtä paljon kuin ystäviltä saatuun tietoon, ilmenee PING Helsingin tekemästä somevaikuttajia koskevasta tutkimuksesta. Neljättä kertaa tehty tutkimus pureutui tänä vuonna somevaikuttajien yhteiskunnalliseen rooliin. Somevaikuttajilla myös yhteiskunnallista merkitystä  Noin 70 prosenttia kaikista vastaajista on huomannut somevaikuttajien kommentoivan myös yhteiskunnallisia… Lue lisää
Read More

Vaikuttajamarkkinointia mitataan entistä enemmän laadullisin mittarein

Vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamisessa sisältöjen laatu, sitouttavuus sekä yrityksen ja vaikuttajan yhteinen arvomaailma ovat nousseet tavoittavuutta tärkeämmiksi ominaisuuksiksi selviää PING Helsingin, Marketing Finlandin ja Suomen Markkinointiliiton tekemästä vaikuttajamarkkinoinnin pulssikyselystä.  Kolmatta kertaa toteutettu kysely antaa hyvän kuvan vaikuttajamarkkinoinnin käytöstä suomalaisten mainostajien keskuudessa. Kyselystä selviää, että vaikuttajamarkkinointia mitataan entistä enemmän laadullisin mittarein. Vaikuttajien valinnassa ja yhteistöiden mittaamisessa tavoittavuuden edelle… Lue lisää
Read More
Influencer matchmaker

Sinustako timanttinen tekijä tiimiimme?

Sinustako timanttinen tekijä tiimiimme? PING Helsinki etsii osaavaa ja itsenäistä markkinoinnin harjoittelijaa “Uskomme, että inhimillinen markkinointi kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia.” Rakastatko sosiaalista mediaa, sisällöntuotantoa, viestintää ja markkinointia? Haluatko luoda merkityksellisiä sisältöjä, toteuttaa inspiroivia kohtaamisia ja olla mukana rakentamassa Suomen vaikuttavimpia ilmiöitä inhimillisen markkinoinnin keinoin? PING Helsinki etsii kokopäiväistä markkinointiviestinnän harjoittelijaa, joka haluaa näyttää mihin pystyy… Lue lisää
Read More

Vinkit valmistujaisviikonlopulle – Virtuaalikeikkoja ja muita vastuullisia valintoja

Poikkeuksellisesta tilanteesta ja kokoontumisrajoituksista johtuen tänä keväänä lakkiaisia tai muitakaan juhlia ei päästä juhlimaan perinteisin menoin. Isoja yhteistilaisuuksia ei voida järjestää, ja valmistuvat saavat todistuksensa postitse. Vaikka kokoontumisrajoitukset eivät koske yksityisiä tilaisuuksia, suositus on, ettei juhlia järjestettäisi yli 10 hengelle ja kesäkuusta alkaen yli 50 hengelle. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö tärkeää merkkipaalua voisi… Lue lisää
Read More

Feikkiä vai faktaa? Kalenterikarjun vinkit luotettavuuden rakentamiseen

Erityisesti viime aikoina somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli ja vastuu on noussut vahvasti esille. Nyt jos koskaan oman esimerkin näyttäminen on tärkeää, ja kaikkien meidän arvot punnitaan. Somevaikuttajat ovat ison suurennuslasin alla, millaista viestiä he välittävät ja millaista esimerkkiä he seuraajilleen näyttävät. Somevaikuttajien yhteiskunnallisesta roolista ja luotettavuudesta keskustellaan myös Feikkiä vai faktaa -podcastissa. Podcastin kolmannessa jaksossa Inna-Pirjetta… Lue lisää
Read More

Miten näissä poikkeusoloissa voi jaksaa?

Yhteistyössä THL:n kanssa järjestetyssä PING Webinaarissa aiheena oli suomalaisten terveys ja hyvinvointi koronatilanteessa. Webinaarissa kuultiin hyviä vinkkejä haastavissa poikkeusoloissa jaksamiseen. Vallitsevat poikkeusolot vaikuttavat meidän jokaisen elämään: fyysisiä kontakteja tulee välttää eikä ystäviä tai sukulaisia ole päässyt näkemään viikkoihin. Monen työtilanne on muuttunut. Yksi työskentelee etänä kotoa käsin, toinen on lomautettuna ja kolmas on menettänyt työnsä… Lue lisää
Read More

Kuinka selvitä koronakriisistä someyrittäjänä?

Toinen #faktaakoronasta-webinaarimme, Someyrittäjänä koronakriisin läpi, keräsi linjoille 16.4.2020 yli 160 osallistujaa ympäri Suomen – Helsingistä Sodankylään ja Isokyröstä Pieksämäelle. Webinaarin teema, koronakriisi ja sen vaikutukset yrittäjille sekä talouteen, on tämän hetken kuuma peruna, joka on herättänyt paljon keskustelua, epävarmuutta ja hämmennystä.  Koronakriisin vaikutukset näkyvät kaikkialla, mutta erityisen raskaasti kriisi on iskenyt yrittäjiin. Lähes 90% webinaarin… Lue lisää
Read More

Year in Clarion pokkasi voiton Grand One 2020 -kilpailussa!

Year in Clarion pokkasi voiton Grand One 2020 -kilpailussa. Pitkäjänteinen vaikuttajayhteistyö toi näkyvyyden lisäksi myös ideoita toiminnan kehittämiseen. Year in Clarion palkittiin Suomen suurimmassa digimediakilpailussa Grand Onessa. Palkinto annettiin parhaasta somekampanjasta. Kategoriassa painotettiin luovaa ideaa sekä saavutettuja tuloksia, strategiaa ja itse toteutusta. PING Helsingin sekä Milttonin kanssa yhdessä toteutettu Year in Clarion sai tuomaristolta kiitosta… Lue lisää
Read More
1 2 3 16