Kolme tuoretta näkökulmaa vaikuttajamarkkinointiin

Vaikuttajamarkkinointi elää nousukauttaan. PING Helsinki-verkoston artikkelisarja ja muut laadukasta sisältöä tuottavat kanavat tarjoavat rahanarvoisia vinkkejä paremman markkinoinnin tekemiseksi. Turhan toiston välttämiseksi tässä kirjoituksessa pyritään avaamaan ilmiötä ja sen hyödyntämistä kolmesta eri näkökulmasta. Vaikuttajamarkkinoinnin on oltava mitattava osa yrityksen viestinnän ja markkinoinnin strategiaa Kirjoitin ProComin Viestijät-blogissa kuinka mittaamisessa tärkeintä on mitattavaksi tekeminen. Mitä se tarkoittaa vaikuttajamarkkinoinnin… Lue lisää
Read More

Vaikuttamisen monet kasvot

Sosiaalisen median ja muuttuneiden kuluttajatottumusten myötä vaikuttajamarkkinointi on kasvattanut suosiotaan. Tietyille yleisöille bloggaajan tai tubettajan suositus voi olla tärkein ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Mihin vaikuttajamarkkinointi sitten asettuu osana laajempaa kokonaisuutta?… Lue lisää
Read More
ping studio

Neljä vinkkiä B2B – sisältömarkkinointiin

Sisältö- ja vaikuttajamarkkinointi ovat yrityksille tärkeä osa myyntiä ja markkinointia. Uuden ajan tapa markkinoida tuotteita ja palveluita nousee samasta murroksesta, josta aiemmin nousivat perinteisen median haasteet. Käyttäydymme tiedon kanssa toisin kuin ennen.… Lue lisää
Read More

Vaikuttajamarkkinointi videoilla 101 – kolme tärkeintä ohjesääntöä

Brändille kuin brändille yksi tehokkaimpia tapoja tavoittaa kohderyhmiään on yhdistää kaksi tämän hetken kuuminta markkinointiviestinnän työkalua: vaikuttajamarkkinointi ja videot.… Lue lisää
Read More

Media-alaa muokkaavat megatrendit seuraavan viiden vuoden aikana – mitä ne ovat?

Noora Pinjamaa on Medialiiton uuden kasvun asiantuntija ja Viestintäalan tutkimussäätiön asiamies. Alla oleva Nooran haastattelu on osa Mediapäivän tapahtumalehdessä julkaistavaa laajempaa artikkelia. Mitkä kolme megatrendiä muokkaavat media-alaa eniten seuraavien viiden vuoden aikana?… Lue lisää
Read More

Uuden ajan ura: Luovia sivupolkuja suoran ylämäen sijaan

Mitä haluan tehdä isona? Kysymys pyörii mielessäni 3-5 vuoden välein. Se alkaa kiusata ja kutkuttaa, kun kaipaan haasteita. Kun tuttu kaava ei tunnu enää rauhoittavalta rutiinilta, vaan haluan oppia uutta. … Lue lisää
Read More

Modernisti sähköinen tilitoimisto

Elokuun PING Studio vei meidät työn muutoksen äärelle Suomenlinnassa. Etsimme fiksuja työtapoja, huolehdimme tärkeimmästä eli työkyvystämme ja pohdimme mitä fiksu työ vaatii.… Lue lisää
Read More

Visit Tampere: maksetuista mainoksista kohti vaikuttajamarkkinointia

Vielä muutama vuosi sitten Tampereen matkailuneuvonnan kärkituote oli A5-kokoinen matkailuesite, joka tarjosi asiakkaillemme monen kymmenen sivun edestä lukemista Tampereesta. Ravintoloita, hotelleja ja ostospaikkoja esittelevillä sivuilla oli kuitenkin enimmäkseen ilmoitustilaa ostaneita, lähinnä suuriin ketjuihin kuuluvia yrityksiä.… Lue lisää
Read More

Työ muuttuu – miten siis?

Parempi työelämä on säännöllisiä, strategian mukaisia tekoja. Kun ihminen voi hyvin, hän tekee työnsä hyvin. Se näkyy yrityksesi tuloksessa. Työntekoa kehittämällä parannat yrityksesi tuottavuutta. Siksi sinun kannattaa huolehtia niin omasta kuin työntekijöidesi hyvinvoinnistasi.… Lue lisää
Read More
1 2 3 7
PING Festival 2018
8.5.2018